Fotorelacja z remontu xt600 3tb z 92r
-
- Administrator
- Posty: 1006
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: Fotorelacja z remontu xt600 3tb z 92r
Działaj i zacznij robić fotki czymś lepszym niż denko od tłoka
Fajnie, że bez półśrodków podchodzisz do tematu.
Już dwa motocykle znam tak zrobione i śmigają aż miło!
Fajnie, że bez półśrodków podchodzisz do tematu.
Już dwa motocykle znam tak zrobione i śmigają aż miło!
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
-
- Lubiący błoto
- Posty: 26
- Rejestracja: 26 wrz 2013, 19:19
- Motocykl: XT 600 3TB
Re: Fotorelacja z remontu xt600 3tb z 92r
Dzięki.
Spoko pierwsze foty robiłem telefonem. To co widzę ze się kończy od razu wymiana, regeneracja. Jak mam składać silnik i ma coś w nim dzwonić to to piernicze. Dzisiaj byłem w czwie po szprychy, równe 2 tygodnie czekałem. Jak znajdę czas to zaplotę koło w tym tyg.
114zl za 38 szprych z nyplami (2 zapas)
W miedzy czasie ogarnę trochę elektrykę już z gotowymi wyjściami na woltomierz i tem. oleju. Myśle ze zrobię koło stacyjki taki start jak w e90 oczywiście wszytko po kluczyku.
Aha jak zaplatać te kolo 18, chodzi mi o to czy wycinać wszystkie szprychy jak leci czy np po 5. Są pod dużym kontem i ciężko je trochę wsadzić bez gięcia. W dt miałem 19' i lajtowo szło po jednej wymieniałem ale tu ta technika chyba nie bd pasować.
Spoko pierwsze foty robiłem telefonem. To co widzę ze się kończy od razu wymiana, regeneracja. Jak mam składać silnik i ma coś w nim dzwonić to to piernicze. Dzisiaj byłem w czwie po szprychy, równe 2 tygodnie czekałem. Jak znajdę czas to zaplotę koło w tym tyg.
114zl za 38 szprych z nyplami (2 zapas)
W miedzy czasie ogarnę trochę elektrykę już z gotowymi wyjściami na woltomierz i tem. oleju. Myśle ze zrobię koło stacyjki taki start jak w e90 oczywiście wszytko po kluczyku.
Aha jak zaplatać te kolo 18, chodzi mi o to czy wycinać wszystkie szprychy jak leci czy np po 5. Są pod dużym kontem i ciężko je trochę wsadzić bez gięcia. W dt miałem 19' i lajtowo szło po jednej wymieniałem ale tu ta technika chyba nie bd pasować.
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Fotorelacja z remontu xt600 3tb z 92r
Zapytam gdzie taka cena za komplet szprych w tak niskiej cenie ? Na ile bawiłem się z kołami w xt przód musiałem do zera rozbebeszyć aby zmienić szprychę z tyłem sztukę bez problemow wymieniałem .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 26
- Rejestracja: 26 wrz 2013, 19:19
- Motocykl: XT 600 3TB
Re: Fotorelacja z remontu xt600 3tb z 92r
Firma Bartnik w Częstochowie. http://www.bartnik.com.pl/ Dajesz szprychę na wzór i robią Ci w ciągu 2 tyg. Możesz wysłać pocztą nawet, tam do iluś szprych to wysyłają kopertą bombelkową za 7zł czy coś koło tego. W serwisie yamahy 300zl za komplet. Niczym się nie różnią od fabryki tylko te grzybki po przeciwnej stronie nypla odrobinkę mniejsze ale po naciągnięciu wszytko powinno być ok.
No to powoli po 1 bd boszem ucinał.
No to powoli po 1 bd boszem ucinał.
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: Fotorelacja z remontu xt600 3tb z 92r
Nie pamiętam jak przód, ale z tyłu szprychy są przewężane - Bartnik takowych nie robi. Wysłałem im oryginał, odpisali z wyceną i odpuściłem. Cena była ok, ale szprychę miałbym węższą niż oryginał. Król z Bielska w niższej cenie niż komplet oryginalnych, dobiera grubsze szprychy i robi zaplot (zdaje się 250zł na gotowe). Swoją drogą, spodziewałbym się wyższej kwoty niż 300zł za komplet z ASO
-
- Lubiący błoto
- Posty: 26
- Rejestracja: 26 wrz 2013, 19:19
- Motocykl: XT 600 3TB
Re: Fotorelacja z remontu xt600 3tb z 92r
Tak szprychy oryginał są 3.5mm i 3mm przy nyplu. MI zrobili całościowo z 3mm
Edit
zaplecione
Edit
zaplecione
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: Fotorelacja z remontu xt600 3tb z 92r
Mi Król (Bielsko) właśnie odradził cieńsze, bo otwory w piaście po latach są wyrobione i będzie luz, a luz to szybka padlina. Mam więc grubsze, a otwory w piaście były na tyle rozchechłane, że nic nie trzeba było rozwiercać.
ps.
W sumie... to można było od razu zapleść to na 18' w alu, np w excela Aż się prosi
ps.
W sumie... to można było od razu zapleść to na 18' w alu, np w excela Aż się prosi
-
- Lubiący błoto
- Posty: 26
- Rejestracja: 26 wrz 2013, 19:19
- Motocykl: XT 600 3TB
Re: Fotorelacja z remontu xt600 3tb z 92r
Też się na tym zastanawiałem czy to zda egzamin jednak w piaście otwory są w idealnym stanie a szprychy mocno siedzą. Zrobię parę km to zobaczymy co z tego wyjdzie. Jeśli motor katował bym w ciężkim terenie to pomyślał bym nad szprychami z fabryki, ale xt będzie służył tak jak jego przeznaczenie 70% asfalt 30% pola, lasy bez cioraczki to spokojnie wytrzyma.
Artur jakie grube szprychy masz wsadzone ?
Artur jakie grube szprychy masz wsadzone ?
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: Fotorelacja z remontu xt600 3tb z 92r
Nie pamiętam W porównaniu do oryginału wygląda to jak poniżej
Wymiana była wymuszona przez utlenioną felgę.
Wymiana była wymuszona przez utlenioną felgę.
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2500
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Fotorelacja z remontu xt600 3tb z 92r
Oryginały mają calowe wymiary, zamienniki metryczne. Mam tak samo zrobione tylne koło jak ArturS, wsadzone 4mm szprychy, bo przy 3mm nyple by powypadały z felgi