


jeszcze raz napisze, TTRE czyli ta ostatnia niebieska strzała ma gorszą zawieche od TTR koniec kropkaPawlo pisze:Yadam, musisz sprecyzować czy szukasz TT-E, czy TT-RE, bo te pierwsze miały gorszą zawiechę jak już zostało to wyżej napisane.
Jaki ma skok takie USD z TT-R?qpa pisze:taaa ale nie ma tego lepszego zawiasu ;] mniejszy skok brak regulacji a z widocznych rzeczy brak zbiornika gazu tylnego amortyzatora
akurat w ttr jestem obryty jak Wy w XT ;]
Mówisz ogólnie o zawieszeniu przednim i tylnym?qpa pisze:jeszcze raz napisze, TTRE czyli ta ostatnia niebieska strzała ma gorszą zawieche od TTR koniec kropkaPawlo pisze:Yadam, musisz sprecyzować czy szukasz TT-E, czy TT-RE, bo te pierwsze miały gorszą zawiechę jak już zostało to wyżej napisane.
-mazi pisze:Jaki ma skok takie USD z TT-R?
W TTR600 zawias przedni ma jak dobrze pamiętam 280mm, tyle co w mojej 1VJ.
TTR bardziej mi sie podoba wydaje sie lzejsza i zgrabniejsza ale TT jest tansza...no i rozrusznik musz miec.Pawlo pisze:Yadam, musisz sprecyzować czy szukasz TT-E, czy TT-RE, bo te pierwsze miały gorszą zawiechę jak już zostało to wyżej napisane.
Skok zawiasu w TTR wziąłem z tych danych (w kilku innych miejscach też tyle podawali, więc to raczej nie ściema):Gacek pisze:-mazi pisze:Jaki ma skok takie USD z TT-R?
W TTR600 zawias przedni ma jak dobrze pamiętam 280mm, tyle co w mojej 1VJ.
Mazi - to tylko pomyłka ? czy robiłeś jakiś swap w zawiasie ? to delikatnie 35 mm więcej skoku od Showa w 1VJ![]()
Yadam - na dalsze wypady TT to bardziej Spartański motocykl jeżeli chodzi o wygodę podróżowania niż XT .
Zastanawiam się jeszcze jak to jest bo natknąłem się kiedyś na wersję TT 600 E z rozrusznikiem i kopniakiem , miała normalnie Ohlinsa z pełną regulacją z tyłu jednakże tył delikatnie nizej siedział niż w wersji z kopniakiem.