Moje 1VJ !

Pokaż innym swój motocykl!
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Moje 1VJ !

Post autor: Gacek »

Zapytałem bo też mam gula na te jednorazówki :evil: - wiec myślałem że jest może jakiś patent inny na to :) .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2496
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Moje 1VJ !

Post autor: Pawlo »

endumazi pisze:gdzie zakupić przewody olejowe do chłodnicy oleju i u kogo pytać o zarobienie końcówek.
Planuję przeniesienie chłodnicy oleju w inne miejsce - będę potrzebował dłuższych przewodów.
Szukaj pod hasłem zakuwanie węży hydraulicznych i popytaj w serwisach koparek, wózków widłowych itp. Generalnie tam gdzie hydraulika ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Moje 1VJ !

Post autor: Gacek »

Nie jestem pewny czy miałeś dobrze sprężyny zamontowane - gęściejsze zwoje w sprężynie zaworowej powinny znajdować się raczej u góry może to było przyczyną ze poleciały ci uszczelniacze .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
mazi
Administrator
Posty: 1006
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: Moje 1VJ !

Post autor: mazi »

Gacek pisze:Nie jestem pewny czy miałeś dobrze sprężyny zamontowane - gęściejsze zwoje w sprężynie zaworowej powinny znajdować się raczej u góry może to było przyczyną ze poleciały ci uszczelniacze .
Dobrze, ze zwrociles uwage!

Wprawdzie juz poskladalem zawory, ale przyjrze sie temu. Teoretycznie roznicy byc nie powinno, aczkolwiek zerknę na to.
Prędzej polecialy bo poprzednik nie wymienil... Uszczelniacze na wydechowych byly tak sparciale, ze rozsypaly sie...
Chociaż podobno wymienial. Niewazne - teraz uszczelniacze wymienione, zaworki dotarte, uszczelka pod glowice kupiona taka jak byc powinna.
---
Pozdrawiam
mazi
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Moje 1VJ !

Post autor: Gacek »

Rożnicy w pracy nie będzie tyle że jakby na trwałość prowadnic ma wpływ.
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
mazi
Administrator
Posty: 1006
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: Moje 1VJ !

Post autor: mazi »

Wczoraj poskładałem górę silnika.
Kompresja drastycznie wzrosła, nawet z odprężnikiem trudno go przekopać...

Jeszcze z jeden roboczodzień i nastąpi odpalenie :-)
---
Pozdrawiam
mazi
mazi
Administrator
Posty: 1006
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: Moje 1VJ !

Post autor: mazi »

Motocykl odpalony i objeżdżony.

Ogólnie jedzie zdecydowanie lepiej niż przed zdjęciem góry.
Dużo głośniej dudni, bardziej basowo.
Odejście też znacznie lepsze.

Kolektor z TTR wypolerowany na tyle na ile starczyło sił i czasu:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
---
Pozdrawiam
mazi
Awatar użytkownika
Tomiacho
Po kostki w błocie
Posty: 330
Rejestracja: 31 mar 2010, 22:04
Motocykl: XT 600 43f
Lokalizacja: Piła

Re: Moje 1VJ !

Post autor: Tomiacho »

No dobra robota. Wiem chyba po co malują od środka części w silniku. To chyba po to żeby było widać czy silnik przegrzany. Ty masz farbę czyli chyba nie był ostro przegrzany :) A kolektorek fajnie wygląda. Czym polerowałeś? Ja metal poleruje najpierw papierem wodnym a potem pastą zieloną w sztyfcie na maszyne polerską i wychodzi prawie lustro ;)
Cold and Ugly

Ręce w błocie, chuj w tawocie to crossowiec przy robocie
mazi
Administrator
Posty: 1006
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: Moje 1VJ !

Post autor: mazi »

Tomiacho pisze:No dobra robota. Wiem chyba po co malują od środka części w silniku. To chyba po to żeby było widać czy silnik przegrzany. Ty masz farbę czyli chyba nie był ostro przegrzany :) A kolektorek fajnie wygląda. Czym polerowałeś? Ja metal poleruje najpierw papierem wodnym a potem pastą zieloną w sztyfcie na maszyne polerską i wychodzi prawie lustro ;)
Farbę od wewnątrz trochę sam spaprałem. Czyściłem wnętrze rozpuszczalnikiem (pomyliłem butelki) i w niektórych miejscach farba zeszła :/
Gdyby nie to trzymałaby się praktycznie w 100% dobrze. Z zewnątrz oczywiście standardowo oblazła.

Kolektor niedopracowany, przynajmniej miałem zamiar lepiej wypolerować - jednak nie było kiedy. Przy kolejnym podejściu poprawię.
Polerowałem papierem od 180 w górę, później wodnym. Wszystko manualnie.
Mój kolektor był stosunkowo mało styrany, terenowiecc ma większą orkę :D

Na teraz wyszło sprzęgło. Po jednym dniu upalania ślizga się.
Chyba zaryzykuję i kupię same tarcze korkowe i sprężyny.

Motocykl jedzie zdecydowanie lepiej - choć do końca nie pozwala sprzęgło.
Co ciekawe - przed remontem góry uślizgów nie było :-)
---
Pozdrawiam
mazi
Awatar użytkownika
Tomiacho
Po kostki w błocie
Posty: 330
Rejestracja: 31 mar 2010, 22:04
Motocykl: XT 600 43f
Lokalizacja: Piła

Re: Moje 1VJ !

Post autor: Tomiacho »

No u mnie niby sprzęgło ok ale czuje że przy 140 troche sie uślizguje. To chyba przez to wstawianie na koło. troche się uczyłem na kole śmigać i od tego czasu ma wiekszy problem na koło wejść. No i jak wbijam 1 na zimnym silniku to jest szarpniecie dość mocne. Kupuj same korki i sprężyny. Ja kiedys wymianiałem same korki w aprilce i śmigało. Tak gadaja że trzeba komplet ale dupa tam prawda. Jak są te przekładki metalowe spoko to bedzie ok
Cold and Ugly

Ręce w błocie, chuj w tawocie to crossowiec przy robocie
ODPOWIEDZ