KTM 690 Duke 2011r.
: 15 lut 2024, 20:11
Szykuję się do sprzedaży swojego KTM. Ogłoszenie jeszcze nie widnieje na żadnym portalu, wrzucam wstępnie tutaj - z racji, że to duży, mocny singiel to może komuś wpadnie w oko. Jak zrobi się trochę cieplej to pojawi się pełnoprawne ogłoszenie wraz z dokładnymi zdjęciami. Sprzedaję go tylko dlatego, że zakupiłem już 1290, a niestety na jazdę dwoma na pewno braknie mi czasu.
KTM 690 Duke 3 generacji z ostatniego roku produkcji, czyli 2011r. Przebieg 26.000km,w moim posiadaniu już 5 sezon. Z racji, że jestem mechanikiem i jest to moje oczko w głowie to moto jest mocno doinwestowane i wręcz pedantycznie zadbane. Nie ma tu absolutnie żadnej fuszerki czy prowizorki, sprzedaję z czystym sumieniem. Nie jest to też jedyny Duke 690, którego serwisowałem i którym miałem okazję jeździć – znam już te sprzęty na wylot
Lista co miałem okazję wymienić/naprawić/zmodyfikować:
Jakbym miał podsumować ten model – bardzo mała waga + singiel z dużą mocą, do tego topowy osprzęt jak na swoje i obecne czasy, czyli sprzęgło antyhoppingowe, w pełni regulowane zawieszenie WP, okrutnie mocne heble - radialny zacisk przedni z tarczą 320mm, radialne pompy hamulca i sprzęgła itp. sprawiają, że każda jazda tym małym dzikusem wywołuje duży uśmiech na twarzy. Motocykl agresywny i jadowity, raczej nie polecam na pierwszy sprzęt, ale za to świetnie się sprawdzi na ulicy czy też torze, szczególnie w obecnym setupie.
Jazda testowa tylko i wyłącznie po zostawieniu pełnej kwoty widocznej w ogłoszeniu.
Cena 21.000zł
Jak moto jeździ i gada można obczaić na wielu filmach na moim kanale na YT:
https://www.youtube.com/watch?v=E2STogKEi8M
https://www.youtube.com/watch?v=lDRkTaK1bcw
https://www.youtube.com/watch?v=H-AXxVPdcf0
KTM 690 Duke 3 generacji z ostatniego roku produkcji, czyli 2011r. Przebieg 26.000km,w moim posiadaniu już 5 sezon. Z racji, że jestem mechanikiem i jest to moje oczko w głowie to moto jest mocno doinwestowane i wręcz pedantycznie zadbane. Nie ma tu absolutnie żadnej fuszerki czy prowizorki, sprzedaję z czystym sumieniem. Nie jest to też jedyny Duke 690, którego serwisowałem i którym miałem okazję jeździć – znam już te sprzęty na wylot
Lista co miałem okazję wymienić/naprawić/zmodyfikować:
- wymienione na nowe oryginalne popychacze zaworów (słynne w 690 rocker arms) wraz z nowym oryginalnym wałkiem rozrządu
- nowy oryginalny napinacz łańcucha rozrządu
- przednie zawieszenie po pełnym serwisie na oryginalnych częściach WP
- wyczyszczona przepustnica i ustawione czujniki TPMS
- przerobiony tłumik przez EdHaust – przelot z usuniętym katalizatorem + kolektor wydechowy wypolerowany
- wkład filtra powietrza K&N
- zmieniona mapa silnika (Powertripp) oraz zmieniona przeze mnie charakterystyka przepustnicy – motocykl jest w miarę łagodny do 30% odkręcenia manetki
- zdjęta programowo blokada mocy na pierwszych 2 biegach
- wyłączona programowo sonda lambda
- wyłączona programowo i usunięta fizycznie ekologia, czyli system SAS/SAI
- Quickshifter Healtech
- zmienione przełożenia na nieco krótsze (15/42)
- szyba PUIG (aktualnie już nie do kupienia)
- grzane manetki Oxford
- kanapa z wkładką żelową (wyk. Nosferek)
- klamki hamulca i sprzęgła zmienione na łamane i w pełni regulowane
- gniazdo USB przy kierownicy + ukryta ładowarka 2A + woltomierz ukryty nad licznikiem
- żarówki w przedniej lampie LED
- wymienione wszystkie możliwe płyny
- wymieniona świeca zapłonowa wraz z fajką i przewodem WN
- wymieniony filtr paliwa w zbiorniku
- zmieniony thermoswitch wentylatora, załącza się przy 85*C, zamiast 102*C
- klocki hamulcowe spieki EBC HH
- opony Pirelli Diablo Rosso Corsa 2
- ślizgi na osiach KTM Powerparts
- uchwyty do podnośnika centralnego w tylnym wahaczu
- zmienione łożyska i uszczelniacze w kołach
- zmienione łożyska główki ramy
- olej z dwoma filtrami zmieniany średnio co 2-3 tys. km, lane tylko 10W60
Jakbym miał podsumować ten model – bardzo mała waga + singiel z dużą mocą, do tego topowy osprzęt jak na swoje i obecne czasy, czyli sprzęgło antyhoppingowe, w pełni regulowane zawieszenie WP, okrutnie mocne heble - radialny zacisk przedni z tarczą 320mm, radialne pompy hamulca i sprzęgła itp. sprawiają, że każda jazda tym małym dzikusem wywołuje duży uśmiech na twarzy. Motocykl agresywny i jadowity, raczej nie polecam na pierwszy sprzęt, ale za to świetnie się sprawdzi na ulicy czy też torze, szczególnie w obecnym setupie.
Jazda testowa tylko i wyłącznie po zostawieniu pełnej kwoty widocznej w ogłoszeniu.
Cena 21.000zł
Jak moto jeździ i gada można obczaić na wielu filmach na moim kanale na YT:
https://www.youtube.com/watch?v=E2STogKEi8M
https://www.youtube.com/watch?v=lDRkTaK1bcw
https://www.youtube.com/watch?v=H-AXxVPdcf0