Zakup TTRki - doradźcie pls!

Wszystko o tym motocyklu.
ODPOWIEDZ
BonsaiMaster
Czyścioch
Posty: 3
Rejestracja: 11 maja 2023, 20:15

Zakup TTRki - doradźcie pls!

Post autor: BonsaiMaster »

Cześć,

Przymierzam się do zakupu Yamahy TTR600, znalazłem 2 ''sensowne" ogłoszenia:
1) 2001 bez rozrusznika, ohlins
https://www.olx.pl/d/oferta/yamaha-ttr- ... bserved_ad

2) 2004 z rozrusznikiem
https://www.olx.pl/d/oferta/yamaha-ttr- ... bserved_ad

Nigdy nie miałem moto bez rozrusznika, jak uciążliwe to jest? Rozumiem, że na ciepłym powinien odpalać za pierwszym, ale fajnie by było usłyszeć opinie kogoś z doświadczeniem.

Czy w ogóle te dwie oferty są godne uwagi? Nie jestem mechanikiem i nie bardzo mam z kim podjechać je zobaczyć także liczę też na wasze rady!

Dzięki
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2494
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Zakup TTRki - doradźcie pls!

Post autor: Pawlo »

Miałem TT-S bez rozrusznika i jakbym miał drugi raz kupować to kupiłbym taką samą, tym bardziej, że te wersje bez rozrusznika miały lepsze zawiasy i były lżejsze. Jedyna sytuacja kiedy brak rozrusznika sprawił mi to problem to wtedy jak walnąłem glebę w ostrym bagnie i nie dość, że moto po glebie standardowo nie chciało odpalić to jeszcze nogi się rozjeżdżały w błocie, więc było ciężko :) Poza tym po nabraniu wprawy jak sprzęt jest dobrze wyregulowany to odpala na kopa, na zimnym jedynie lepiej sobie ustawić tłok w tej idealnej pozycji i dopiero potem mocniej kopać.
Z tych co zapodałeś ta bez rozrusznika wizualnie w lepszym stanie, ale oględziny na żywo to konieczność, bo inaczej to wróżenie z fusów. Z tego co widać to opona tylna się kończy, ale to akurat mały problem. No i tarcze hamulcowe do oglądnięcia na żywo, bo ranty w miarę widoczne, ale też ciężko ocenić na focie.
Obrazek
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24