Yamaha XT 600 43F (niezgodność)
: 29 paź 2021, 15:14
Witam.
Chciałbym poruszyć z wami pewien temat który nie daje mi spokoju. Chyba pisze to w złym dziele ale tylko tutaj mogę dodać temat. Jeżeli coś będzie nie tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu.
A mianowicie:
Posiadam motocykl Yamaha XT 600 43F z 1986 roku sprowadzony z Niemiec. Motor mam już odstawiony w garażu na zimę i zacząłem go powoli rozbierać gdyż chciałbym do wiosny odrestaurować silnik i ramę. Zaznaczę, że w przyszłości chciałbym go całego odrestaurować na oryginalnych częściach. Chciałbym doprowadzić ten motor do takiego stanu w jakim wyjechał 35 lat temu z fabryki - każdy najmniejszy detal. Praktycznie wszystko będę robić sam.
Moje 43F ma grafike (bak i przedni błotnik) w kwadraty. Widziałem że niektóre 43F mają grafike w paski. Czy mógłby ktoś wyjaśnić dlaczego na stronie z częściami OEM (yama-sklep) gdy przez wyszukiwarkę odszukam mój motor to na schemacie "zbiornik paliwa" wyskakuje tylko bak w paski? Chciałbym dojść do wniosku czy mój motor faktycznie jest cały w oryginale i czy nie jest skundlony... Zauważyłem też że w moim 43F moduł ma swoje miejsce obok cewki zapłonowej (pod bakiem), a ze schematu wynika, że powinien być pod siedzeniem. Jeżeli chodzi o przekażnik od kierunkowskazów to ma on swoje miejsce pod reflektorem a ze schematu wynika że powinien być pod siedzeniem. Sprawdziłem tabliczke znamionową na ramie i jest na niej napisane XT600 43F, a numery zgadzają sie z numerami wybitymi na główce ramy.
Może siedział ktoś w Yamaha XT 600 43F w grafice w kwadraty i jest w stanie mi pomoc...
Chciałbym poruszyć z wami pewien temat który nie daje mi spokoju. Chyba pisze to w złym dziele ale tylko tutaj mogę dodać temat. Jeżeli coś będzie nie tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu.
A mianowicie:
Posiadam motocykl Yamaha XT 600 43F z 1986 roku sprowadzony z Niemiec. Motor mam już odstawiony w garażu na zimę i zacząłem go powoli rozbierać gdyż chciałbym do wiosny odrestaurować silnik i ramę. Zaznaczę, że w przyszłości chciałbym go całego odrestaurować na oryginalnych częściach. Chciałbym doprowadzić ten motor do takiego stanu w jakim wyjechał 35 lat temu z fabryki - każdy najmniejszy detal. Praktycznie wszystko będę robić sam.
Moje 43F ma grafike (bak i przedni błotnik) w kwadraty. Widziałem że niektóre 43F mają grafike w paski. Czy mógłby ktoś wyjaśnić dlaczego na stronie z częściami OEM (yama-sklep) gdy przez wyszukiwarkę odszukam mój motor to na schemacie "zbiornik paliwa" wyskakuje tylko bak w paski? Chciałbym dojść do wniosku czy mój motor faktycznie jest cały w oryginale i czy nie jest skundlony... Zauważyłem też że w moim 43F moduł ma swoje miejsce obok cewki zapłonowej (pod bakiem), a ze schematu wynika, że powinien być pod siedzeniem. Jeżeli chodzi o przekażnik od kierunkowskazów to ma on swoje miejsce pod reflektorem a ze schematu wynika że powinien być pod siedzeniem. Sprawdziłem tabliczke znamionową na ramie i jest na niej napisane XT600 43F, a numery zgadzają sie z numerami wybitymi na główce ramy.
Może siedział ktoś w Yamaha XT 600 43F w grafice w kwadraty i jest w stanie mi pomoc...