Yamaha XT 500 1994

Oferty sprzedaży.
ODPOWIEDZ
MarcinXT
Po kostki w błocie
Posty: 116
Rejestracja: 25 gru 2010, 09:40
Motocykl: KTM 690 SMC, YAMAHA XT 500E
Lokalizacja: Sandomierz

Yamaha XT 500 1994

Post autor: MarcinXT »

Sprzedam swój motocykl, jak w temacie.

https://www.olx.pl/d/oferta/yamaha-xt-5 ... GAHp7.html

Yamaha XT 500 1994r. - wersja na Austrię, 20kW w dowodzie, w praktyce moc spokojnie wystarczająca.

Stan techniczny odpowiada wizualnemu - nie wymaga wkładu.
Plastiki bez pęknięć i kompletne, oryginalne siedzenie z nienaruszonym poszyciem.
Kierunkowskazy i inne elementy oryginalne, bez pęknięć czy klejenia - cieszą oko tak samo jak np. idealna szybka licznika. Austriacki właściciel był z rocznika 43, miała założone szosowe opony i tylną zębatkę 39 zębów i wychodzi na to, że nigdy nie widziała terenu. Wydech oryginalny z końcówką, bez modów - chodzi bardzo cicho.
Silnik pali od strzału, ssanie działa prawidłowo, pracuje cicho i nie kopci. Generalnie ten egzemplarz ma smak i to był powód jego zakupu przeze mnie, wersja przedliftowa, która moim zdaniem będzie klasykiem i można już rejestrować na żółte blachy. Napęd w stanie bardzo dobrym, przełożenie 15:46, mocny łańcuch DID ZVMX. Obecnie nalatane 48000 km, myślę, że w tym stanie, w tej pojemności to nie zrobi na silniku wrażenia i trzy razy tyle. Poaustriacki olej nie był czarny po zlaniu, silnik jest w środku czysty.
Wszystko pracuje prawidłowo, od oświetlenia, po sprzęgło, skrzynię biegów, hamulce. Na silniku nie ma korozji - śruby, nakrętki wyglądają jak nowe. Tak samo jak lakier silnika i ramy. Dekielek na lewej pokrywie silnika nie ma częściowo lakieru, ale fabrycznie nowy już czeka na zmianę.

Dodaję:
- litr oleju Motul 7100 10W60
- gniazda ładowania na kierownicy 2 x USB włączane stacyjką, wodoodporne
- uchwyt na telefon na kierownicę
- porządny kufer KAPPA z płytą aluminiową, zamykany kluczykiem, pasujący idealnie do tego modelu kształtem - "powtórzenie kierunkowskazów"

Spalanie mieszane 4 litry, w trasie 3.4. Przegląd i OC do końca marca 2022. Przejechałem nią około 3800 km. Tylko tyle, bo to mój drugi motocykl.

Jestem pierwszym właścicielem w kraju, kupiłem ją 2 lata temu i zrobiłem:
- regulacja zaworów
- nowa świeca
- nowe króćce ssące Tourmax - Japan
- nowy akumulator Varta
- nowy olej zmieniony dwa razy (obecnie zalana syntetycznym Motulem 7100 10W60 200 km temu) - dodaję bańkę 4L z jednym litrem co został po wymianie
- nowe opony Heidenau K60 - nie widać zużycia
- nowy filtr oleju
- nowy filtr powietrza
- nowe osłony lag harmonijki
- tylna zębatka 46 zębów
ODPOWIEDZ