Yamaha TT600RE Rally, Acerbis, Ohlins LEDy i inne cuda 12000
: 05 sie 2020, 21:00
Witam
Z powodu sytuacji życiowej muszę rozstać się z Yamahą
Yamaha TT600RE 2004r, przebieg jakieś 28~29tyś wersja z rozrusznikiem.
Przed moim zakupen przy przebiegu 24tyś motor nie widział wogóle terenu, sam serwisant był w szoku.
Wykonałem szereg modyfikacji w najlepszym serwisie na świecie czyli firmie RIDER PARTS do ambitnej terenowej turystyki:
- Bak Acerbis powiększony, oryginał mogę dożucić
- zawieszenie tył OHLINS z wersji TT600R czyli najlepsze jakie można wsadzić, przeszło pełen serwis
- zawieszenie przód Upside Down z Yamaha YZ ileś tam, chodzi idealnie, również po serwisie,
- koło przód EXCEL i zacisk NISSIN z YZ oraz działający oryginalny ślimak prędkościomierza
- powiększone stopki nakładkami forumowymi
- wyspawany niskoprofilowy bagażnik, idealny do mocowania rogala lub rolki
- wieża nawigacyjna z lampą Wessem na zwykłą żarówkę oraz panelem LED 36W combo na osobnym włączniku,
świeci jak szalone, na wieży zamontowane oryginalne zegary, gniazdo 2x USB i samochdowe oraz mocowanie z alu pod
telefon. Wizualnie nie jest to ideał ale funkcjonalnie już tak. Jazda po autostradzie 130km/h nie stanowi problemu
- na to wszystko owiewka z przezroczystego tworzywa wzorowana na WR$450F Rally
- opony Dunlop D952
- wyspawane powiększenie stopki bocznej
- handbary Acerbis z aluminiowym rdzeniem
- tylne koło zaplecione w BB u Króla na jakichś bardzo grubych szprychach
- odpowietrzniki do lag
- składane lusterka z sklepu RIDER PARTS
Generalnie 1500km temu wymieniony olej, filt, przednia opona. Kilka drobnym mankamentów czyli niedziałający klakson, brzydko naklejone naklejki, średniej estetyki wieża nawigacyjna, naderwane mocowanie kanapny do zrobienia
Cena 12tyś PLN za motor którym można wjechać i dojechać prawie wszędzie.
Do oglądnięcia w Katowicach, kontakt tel 507 200 952 (Łukasz) najlepiej SMS a ja oddzwonię w wolnej chwili.
Zdjęcie sprzed ostatniego wyjazdu, obecnie motor wyposażony w dużo ładniejszą owiewkę. Zdjęcia aktualne doślę niebawem.
Z powodu sytuacji życiowej muszę rozstać się z Yamahą
Yamaha TT600RE 2004r, przebieg jakieś 28~29tyś wersja z rozrusznikiem.
Przed moim zakupen przy przebiegu 24tyś motor nie widział wogóle terenu, sam serwisant był w szoku.
Wykonałem szereg modyfikacji w najlepszym serwisie na świecie czyli firmie RIDER PARTS do ambitnej terenowej turystyki:
- Bak Acerbis powiększony, oryginał mogę dożucić
- zawieszenie tył OHLINS z wersji TT600R czyli najlepsze jakie można wsadzić, przeszło pełen serwis
- zawieszenie przód Upside Down z Yamaha YZ ileś tam, chodzi idealnie, również po serwisie,
- koło przód EXCEL i zacisk NISSIN z YZ oraz działający oryginalny ślimak prędkościomierza
- powiększone stopki nakładkami forumowymi
- wyspawany niskoprofilowy bagażnik, idealny do mocowania rogala lub rolki
- wieża nawigacyjna z lampą Wessem na zwykłą żarówkę oraz panelem LED 36W combo na osobnym włączniku,
świeci jak szalone, na wieży zamontowane oryginalne zegary, gniazdo 2x USB i samochdowe oraz mocowanie z alu pod
telefon. Wizualnie nie jest to ideał ale funkcjonalnie już tak. Jazda po autostradzie 130km/h nie stanowi problemu
- na to wszystko owiewka z przezroczystego tworzywa wzorowana na WR$450F Rally
- opony Dunlop D952
- wyspawane powiększenie stopki bocznej
- handbary Acerbis z aluminiowym rdzeniem
- tylne koło zaplecione w BB u Króla na jakichś bardzo grubych szprychach
- odpowietrzniki do lag
- składane lusterka z sklepu RIDER PARTS
Generalnie 1500km temu wymieniony olej, filt, przednia opona. Kilka drobnym mankamentów czyli niedziałający klakson, brzydko naklejone naklejki, średniej estetyki wieża nawigacyjna, naderwane mocowanie kanapny do zrobienia
Cena 12tyś PLN za motor którym można wjechać i dojechać prawie wszędzie.
Do oglądnięcia w Katowicach, kontakt tel 507 200 952 (Łukasz) najlepiej SMS a ja oddzwonię w wolnej chwili.
Zdjęcie sprzed ostatniego wyjazdu, obecnie motor wyposażony w dużo ładniejszą owiewkę. Zdjęcia aktualne doślę niebawem.