XT 350 Blackbird
- Laszlolot
- Lubiący błoto
- Posty: 28
- Rejestracja: 28 maja 2019, 12:02
- Motocykl: Suzuki dl650 i Yamaha XT350
XT 350 Blackbird
Nareszcie po wielu przebojach z remontem "osiołka" dotarłem do końca.
Oczywiście zawsze można coś jeszcze zrobić, bo do doskonałości mu daleko.
Jednakże doszedłem do wniosku, że oprócz dłubania w sprzęcie należy też nim pojeździć i nacieszyć z dosiadania go.
Efekty mojej pracy możecie zobaczyć poniżej.
W ramach remontu było zrobione:
1) W silniku:
- wymiana kopki
- naprawa i regulacja odprężnika
- wymiana kosza sprzęgłowego
- uszczelnienie pokrywy silnika + pokrywy filtra oleju
- naprawa kilkunastu zerwanych gwintów w korpusie silnika
- wymiana cewki zapłonowej
- wymiana wałków rozrządu i regulacja luzów zaworowych (odpowiednie płytki)
- wymiana uszczelki pod głowicą
- oczyszczanie z nagaru komory spalania
- oczyszczanie komory spalania z pozostałości alu. po spawaniu głowic,
- docieranie zaworów
- wymiana uszczelnień zaworowych
- wymiana uszczelnień pokrywy zaworów
- czyszczenie i regulacja gaźnika + nowe króćce
- polerowanie kanałów dolotowych.
2) W instalacji elekt:
- usuwanie przebić między kablami,
- nowy akumulator,
- naprawa przełącznika świateł
- instalacja lampy (przeszczep z XT600)
- nowy przekaźnik kierunkowskazów
3) W reszcie moto:
- wymiana kompletnego napędu (2x zębatka + łańcuch)
- wymiana kierownicy na nową
- wymiana obicia kanapy
- usuwanie ognisk rdzy i malowanie (rama, bak, wachacz)
- instalacja centralnej stopki,
Wreszcie rejestracja i przejażdżka na legalu
Oczywiście zawsze można coś jeszcze zrobić, bo do doskonałości mu daleko.
Jednakże doszedłem do wniosku, że oprócz dłubania w sprzęcie należy też nim pojeździć i nacieszyć z dosiadania go.
Efekty mojej pracy możecie zobaczyć poniżej.
W ramach remontu było zrobione:
1) W silniku:
- wymiana kopki
- naprawa i regulacja odprężnika
- wymiana kosza sprzęgłowego
- uszczelnienie pokrywy silnika + pokrywy filtra oleju
- naprawa kilkunastu zerwanych gwintów w korpusie silnika
- wymiana cewki zapłonowej
- wymiana wałków rozrządu i regulacja luzów zaworowych (odpowiednie płytki)
- wymiana uszczelki pod głowicą
- oczyszczanie z nagaru komory spalania
- oczyszczanie komory spalania z pozostałości alu. po spawaniu głowic,
- docieranie zaworów
- wymiana uszczelnień zaworowych
- wymiana uszczelnień pokrywy zaworów
- czyszczenie i regulacja gaźnika + nowe króćce
- polerowanie kanałów dolotowych.
2) W instalacji elekt:
- usuwanie przebić między kablami,
- nowy akumulator,
- naprawa przełącznika świateł
- instalacja lampy (przeszczep z XT600)
- nowy przekaźnik kierunkowskazów
3) W reszcie moto:
- wymiana kompletnego napędu (2x zębatka + łańcuch)
- wymiana kierownicy na nową
- wymiana obicia kanapy
- usuwanie ognisk rdzy i malowanie (rama, bak, wachacz)
- instalacja centralnej stopki,
Wreszcie rejestracja i przejażdżka na legalu
- Laszlolot
- Lubiący błoto
- Posty: 28
- Rejestracja: 28 maja 2019, 12:02
- Motocykl: Suzuki dl650 i Yamaha XT350
Re: XT 350 Blackbird
A wygląda teraz tak:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Tygrys
- Po kostki w błocie
- Posty: 469
- Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
- Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600
Re: XT 350 Blackbird
Cześć jeszcze zostało zmienić opony na bardziej odpowiednie do tego sprzeta.
- Laszlolot
- Lubiący błoto
- Posty: 28
- Rejestracja: 28 maja 2019, 12:02
- Motocykl: Suzuki dl650 i Yamaha XT350
Re: XT 350 Blackbird
Trochę szkoda, bo to nówki Michelin Sirac.
Pośmigam trochę na nich, a jak bieżnik zniknie to poszukam jakiś kostek.
Pośmigam trochę na nich, a jak bieżnik zniknie to poszukam jakiś kostek.
- Tygrys
- Po kostki w błocie
- Posty: 469
- Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
- Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600
Re: XT 350 Blackbird
Cześć to zależy gdzie będziesz jeździł bo ancwaltu na zdjęciach nie widać i szkoda może być jak przez brak trakcyji będzie gleba choć z drugiej strony jak na nich nauczysz się po terenie to na kostkach już nic Cię nie zatrzyma! Pozdrawiam.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 56
- Rejestracja: 18 wrz 2016, 20:25
- Motocykl: Yamaha xt 350 55v
Re: XT 350 Blackbird
Daj jeszcze naklejki
- Laszlolot
- Lubiący błoto
- Posty: 28
- Rejestracja: 28 maja 2019, 12:02
- Motocykl: Suzuki dl650 i Yamaha XT350
Re: XT 350 Blackbird
Namawiali ... i namówili...
Kupiłem nowe gumy. Z kostkami wygląda zadziornie.
Z trudem udało mi się wcisnąć 90/100 r21 do przodu i 120/90 r18 do tyłu.
Jazda w terenie jest super, choć na wzdłużnych nierównościach ma tendencję do uciekania na boki (szczególnie tył).
Na asfalcie jest słabo. Szczególnie na zakrętach. Jest mało stabilny przy szybkich łukach.
Kupiłem nowe gumy. Z kostkami wygląda zadziornie.
Z trudem udało mi się wcisnąć 90/100 r21 do przodu i 120/90 r18 do tyłu.
Jazda w terenie jest super, choć na wzdłużnych nierównościach ma tendencję do uciekania na boki (szczególnie tył).
Na asfalcie jest słabo. Szczególnie na zakrętach. Jest mało stabilny przy szybkich łukach.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: XT 350 Blackbird
Dobry ruch wykonałeś. To rozmiar dedykowany pod xt350 ? Jakie ciśnienie nabijasz ?
- Laszlolot
- Lubiący błoto
- Posty: 28
- Rejestracja: 28 maja 2019, 12:02
- Motocykl: Suzuki dl650 i Yamaha XT350
Re: XT 350 Blackbird
Nie są to dedykowane rozmiary do tego moto.
Powinny być: tył 110/90 r18, przód 90/100 r21 (takie miałem michelin sirac).
Była okazaja to wziąłem większe.
Tył ledwo wszedł ze względu na wyższy profil opony (jeszcze 4 mm i ocierałoby o wachacz) a przód dotyka trochę gumowych osłon na lagach.
Nie jeżdżę po bardzo miękkim i grząskim terenie, więc zapakowałem po 1,5 bara w oba koła.
Powinny być: tył 110/90 r18, przód 90/100 r21 (takie miałem michelin sirac).
Była okazaja to wziąłem większe.
Tył ledwo wszedł ze względu na wyższy profil opony (jeszcze 4 mm i ocierałoby o wachacz) a przód dotyka trochę gumowych osłon na lagach.
Nie jeżdżę po bardzo miękkim i grząskim terenie, więc zapakowałem po 1,5 bara w oba koła.
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: XT 350 Blackbird
Jak dla mnie za duże ciśnienie pod taki lekki motorek. Spróbuj 1.0 - 1.2. Co to za gumy, bo na zdjęciach nie widać marki ? Masz otwory na trzymaki dętki ?