NormaEuro 4 (off)
: 29 sty 2019, 11:39
Takie ciekawostki trafiłem od Fabio Giani, numer z kabelkiem znamy wszyscy natomiast mod dolotu i przestawienie gażnika ?
Fabio i modyfikacja
Fabio i modyfikacja
Szybsze otwarcie gaźnika podciśnieniowego CV czyli zmniejszenie granicy 7mm standardowych .zwiększenie tego dystansu(dokręcenie) powoduje zmniejszenie granicy otwarcia. Co do czarodziejskiego kabelka to NIC co by było odczuwalne dla ciebie fizycznie ale dla urządzeń pomiarowych TAK.Ten gaźnik nie jest wstanie wykrzesić z tego pieca nic więcej jak 1 horsa. Przerabiałem to na swoim z większymi dyszami i z otwartym air booksem bogatsza\uboższa mieszanka dysze , itp....tak wiec te ścięcie lub jak ktoś woli wygładzenie wlotu powietrza jest śmieszne ,i po za większym zużyciem paliwa nie osiągniesz nic więcej ,troszkę bardziej agresywne oddanie mocy tego wolnoobrota młota Jedynym sensownym rozwiązaniem jest zamontowanie gaźnika mechanicznego i dobranego kolektora ,ale jak Kiepski mówi "To nie są tanie rzeczy" ,przynajmniej będziesz miał odczuwalne do 5kM więcej.nunnnek pisze:Wytłumacz mi co on tam zrobił oprócz rozłączenia tego kabelka ? Jakie mody przy gaźniku i dolocie?