Zakup XT 600
: 03 paź 2018, 13:03
Witam,
Planuję zakup Yamahy XT 600, chcę przeznaczyć na zakup 7000-7500. Przeglądam ogłoszenia, widzę ogłoszenia w który piszą że silnik jest po remoncie, są też takie w których silnik nie był ruszany. Zastanawiam się która opcja jest lepsza. Niby wygląda tak, że po remoncie lepiej, ale obawiam się że takie remonty nie są zrobione rzetelnie, wymieniony sam tłok i tyle. Są też takie ogłoszenia, które wyglądają tak, że XT-ek więcej jeździł po asfalcie, opony dualowe, zamocowany kufer, stan licznika przeważnie koło 50000. Co Wy byście wybrali? Cena obu ofert podobna, Zamierzam jeździć trochę po asfalcie, drogi leśne i szutrowe.
Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam
Planuję zakup Yamahy XT 600, chcę przeznaczyć na zakup 7000-7500. Przeglądam ogłoszenia, widzę ogłoszenia w który piszą że silnik jest po remoncie, są też takie w których silnik nie był ruszany. Zastanawiam się która opcja jest lepsza. Niby wygląda tak, że po remoncie lepiej, ale obawiam się że takie remonty nie są zrobione rzetelnie, wymieniony sam tłok i tyle. Są też takie ogłoszenia, które wyglądają tak, że XT-ek więcej jeździł po asfalcie, opony dualowe, zamocowany kufer, stan licznika przeważnie koło 50000. Co Wy byście wybrali? Cena obu ofert podobna, Zamierzam jeździć trochę po asfalcie, drogi leśne i szutrowe.
Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam