Husqvarna TE610ie
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Husqvarna TE610ie
Taka mała zdrada
moto znam od samego początku, gdy zadzwonił znajomy nie zastanawiałem się nawet sekundy
Tenerka zostaje
moto znam od samego początku, gdy zadzwonił znajomy nie zastanawiałem się nawet sekundy
Tenerka zostaje
- kurol
- Po kostki w błocie
- Posty: 301
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 09:29
- Motocykl: BMW R1150GS Yamaha TTR600 TENERE 700
- Lokalizacja: Krakow
Re: Husqvarna TE610ie
Cos jak ttr tylko nowsze i lepsze ?
Bedziesz tym dziczyl po krzaczorach ?
Czesci rzekomo do najtanszych nie naleza.
Bedziesz tym dziczyl po krzaczorach ?
Czesci rzekomo do najtanszych nie naleza.
- 86matusz
- Lubiący błoto
- Posty: 73
- Rejestracja: 05 lis 2016, 19:45
- Motocykl: FZ 750 XJ 550 XT 600 43f
Re: Husqvarna TE610ie
Tez marzy mi sie husqa https://youtu.be/Fh88exSsQ-g albo tpi
Jakie wrazenia po przesiadce?
Bo masa podobna moment, obrotowy tez, kuni wiecej o 7 ale zawiecha pewno to juz inna bajka
Jakie wrazenia po przesiadce?
Bo masa podobna moment, obrotowy tez, kuni wiecej o 7 ale zawiecha pewno to juz inna bajka
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: Husqvarna TE610ie
Od TTR lżejsze parę kg, środek ciężkości niżej, silnik waży tyle co nic (a szczególnie cała góra), mocniejsze, zawias bajka. Bardzo fajnie jest pomyślany soft do grzebania w ustawieniach. Podpina się lapa i można do woli mieszać z ustawieniami. Na koło idzie sobie ot tak na I i II biegu, na III za cienki bolek jestem żeby próbować To czego mi na pewno brakuje, to tak fajnego dołu jak w XT/TT, ale znowu w porównaniu do LC4 640, czy 690 jest o lepiej. Góry jest sporo więcej, kręci się znacznie wyżej.
Co do ceny części, to mit że są drogie. Najdroższe wszystko ma Japonia i BMW. Silnik ze zmianami eko produkowany jest do dzisiaj - zmienili jedynie głowicę (dwa wałki) od modelu TE630 i tak już ten silnik trzepią do dnia dzisiejszego m.in. do SWM (czyli stara husqvarna), czy AJP PR7, w którym miał się znaleźć silnik Minarelli 660 (XT660), ale normy spalin go zabiły. Wszelkie elementy zawieszenia dostępne od ręki, w tym również zestawy naprawcze kiwaka. Korba, tłok, zawory - wszystko dostępne w zamiennikach i całkiem tanich OEM.
Dajcie mi pół roku, to w PL nastanie kult tego modelu
Do krzaczenia moim zdaniem się nadaje podobnie jak TT600, czyli za ciężki, mimo wszystko. Ja nie mam się za rajdowca, a za turystę i do tego będzie używany. Na Azję, czy Afrykę zostawiam XTka, gdzieś bliżej, w cięższy teren, będę zabierał huskę. Tak przynajmniej mi się wydaje
Co do ceny części, to mit że są drogie. Najdroższe wszystko ma Japonia i BMW. Silnik ze zmianami eko produkowany jest do dzisiaj - zmienili jedynie głowicę (dwa wałki) od modelu TE630 i tak już ten silnik trzepią do dnia dzisiejszego m.in. do SWM (czyli stara husqvarna), czy AJP PR7, w którym miał się znaleźć silnik Minarelli 660 (XT660), ale normy spalin go zabiły. Wszelkie elementy zawieszenia dostępne od ręki, w tym również zestawy naprawcze kiwaka. Korba, tłok, zawory - wszystko dostępne w zamiennikach i całkiem tanich OEM.
Dajcie mi pół roku, to w PL nastanie kult tego modelu
Do krzaczenia moim zdaniem się nadaje podobnie jak TT600, czyli za ciężki, mimo wszystko. Ja nie mam się za rajdowca, a za turystę i do tego będzie używany. Na Azję, czy Afrykę zostawiam XTka, gdzieś bliżej, w cięższy teren, będę zabierał huskę. Tak przynajmniej mi się wydaje
- kurol
- Po kostki w błocie
- Posty: 301
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 09:29
- Motocykl: BMW R1150GS Yamaha TTR600 TENERE 700
- Lokalizacja: Krakow
Re: Husqvarna TE610ie
Znaczy sie do konca nie ufaszNa Azję, czy Afrykę zostawiam XTka, gdzieś bliżej, w cięższy teren, będę zabierał huskę. Tak przynajmniej mi się wydaje
Jesli kabelek do grzebania w ustawieniach jest taki sam jak w tr650 lub nuda 900 to mam taki,chodzacy pod androidem i moge pozyczyc lub wiem gdzie zanabyc.
Bys sobie w locie grzebal bez podpinania lapka
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: Husqvarna TE610ie
Ufać ufam, ale sentyment i "to coś" w przypadku tenery robi swoje.
Masz foto tego kabelka? Zobaczę czy wtyk taki sam.
Masz foto tego kabelka? Zobaczę czy wtyk taki sam.
- kurol
- Po kostki w błocie
- Posty: 301
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 09:29
- Motocykl: BMW R1150GS Yamaha TTR600 TENERE 700
- Lokalizacja: Krakow
Re: Husqvarna TE610ie
Kabelek to pajak zrobiony wlasnymi recami z luznymi pinami a interfejs zakupiony w firmie viaken w Krakowie.
Program to motoscan,jest na androida i obsluguje motocykle bmw i niby huske.
Na duzym forum bmw ktos pisal ze cos tam rzekomo w jakiejs husce grzebal.
Piny pasuja na gniazdo jak na przedostatniej fotce.
Jak chcesz poprobowac,moge pozyczyc.
Program to motoscan,jest na androida i obsluguje motocykle bmw i niby huske.
Na duzym forum bmw ktos pisal ze cos tam rzekomo w jakiejs husce grzebal.
Piny pasuja na gniazdo jak na przedostatniej fotce.
Jak chcesz poprobowac,moge pozyczyc.
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2497
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Husqvarna TE610ie
Taka zdrada to nie zdrada tylko zmiana punktu widzenia/siedzenia Fajne sprzęty. Jakby co to piasty kół pasują do TT-S, mam je u siebie na SM
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: Husqvarna TE610ie
Ciekawe z tymi piastami A co z dystansami? Przednia piasta jest w kosmos inna
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2497
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Husqvarna TE610ie
Oczywiście dystanse trzeba dotoczyć, ori ślimak porzucamy na koszt licznika rowerowego i jest git. Dodatkowo z przodu podkładki pod jarzmo zacisku, a z tyłu pod zębatkę - ori piasty w TT są szersze niż te z Huski.