Re: Co do ciśnienia oleju i głowicy
: 09 maja 2018, 11:59
Fryzjer - słuszna uwaga - 0.13 kg /cm 2 , lub jak kto woli 13 kPa .
Nie bardzo kojarzę o jakim bajpasie piszecie -mowa ,na ile kumam ten układ nie ma wbudowanego zabezpieczenia chroniącego przed nadcisnieniem .
Moim zdaniem wartośc 80 - 120 kPa odnosi się do cisnienia panujacego w drugiej sekcji .
Trochę pomijany aspekt w dyskusjach na temat xt - bo zapewne nie kazdy kojarzy ze oliwa która pchana jest w dolne łozysko korbowodu podczas jego ruchu obrotowego jest rozrzucana po sciankach cylindra Iwew czesci tłoka .
Chyba nie muszę chyba nikomu tłumaczyć jakie są nastepstwa braku smarowania na tym odcinku .
Nie bardzo kojarzę o jakim bajpasie piszecie -mowa ,na ile kumam ten układ nie ma wbudowanego zabezpieczenia chroniącego przed nadcisnieniem .
Moim zdaniem wartośc 80 - 120 kPa odnosi się do cisnienia panujacego w drugiej sekcji .
Trochę pomijany aspekt w dyskusjach na temat xt - bo zapewne nie kazdy kojarzy ze oliwa która pchana jest w dolne łozysko korbowodu podczas jego ruchu obrotowego jest rozrzucana po sciankach cylindra Iwew czesci tłoka .
Chyba nie muszę chyba nikomu tłumaczyć jakie są nastepstwa braku smarowania na tym odcinku .