jeśli chodzi przedni zawias to mam spis części to ci wyśle:
postępujesz tak samo ja w trampku ,czyli w wielkim skrócie:
1 odkręcasz śruby z górnej pułki i luzujesz pokrywę /nakrętkę lagi
2 odkręcasz śruby dolnej pułki itp.....zdejmujesz zawieszenie.
3. odkręcasz pokrywę/nakrętkę na ladze i wylewasz olej
4.wduszasz lagę w goleń a wysunięta sprężynę zduszasz w dół tak żeby dostać się do nakrętki i śruby kontrującej regulacji dobicia ( ten cały element nad sprężyną)dopiero możesz ja zdjąć z olejowego tłumika i wewnętrznej jego prowadnicy "
.PAMIETAJ" ze w tej prowadnicy jest pręt i zaworek regulacji zawieszenia i żeby go nie
ZGUBIĆ
5.teraz musisz mieć klucz ,w moim przypadku rura dł 700mm i sre. wewnętrznej i zew.(jak wrócę z pracy to napisze wymiary) ,z przyspawanymi dwoma wąsami na bokach i wtedy dopiero możesz odkręcać śrubę imbusowa na goleni .Czasami wystarczy dociśnięty kij od miotły
6 zdejmujesz uszczelniacz kurzowy ,zabezpieczenie uszczelniacza i energiczny ruchem wybijasz lagę z goleni.
7.
pamiętaj żeby dobrze przepłukać w nafcie dolna regulacje odbicia bo jest tam dużo syfu. jak i cała resztę.
I to w zasadzie tyle jeśli chodzi o rozkręcenie
jak zmontujesz lage z golenia z uszczelniaczem to na wciśniętej goleni wlewasz olej i pompujesz jak w klasycznym zawieszeniu żeby odpowietrzyć.Z tego co pamiętam ma być olej 5W 615mil i 170 max 150mm od lustra oleju do górnej krawędzi lagi.Teraz wkładasz sprężynę i tu jest mały problem ,bo zakładasz ja na tłumik olejowy dob/odb . musisz trzymać prowadnice i wsuwać pomału sprężynę albo tą prowadnice wyciągnąć sierotka sprężyny zawieszenia i przykręcić do regulacji górnej przy w ciśniętej sprężynie.
To tak na szybko ,mam nadzieje z\e pomogłem.