Yamaha tt600 przełożenie 13/48
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 146
- Rejestracja: 18 sie 2016, 17:56
- Motocykl: Yamaha TT600 S 1996r
Yamaha tt600 przełożenie 13/48
Witam, testował ktoś takie przełożenie w teren?
Teraz mam 14/48 i powiem szczerze ze troszke długie te biegi i na podjazdy to na 2 na obrotach sie wspina co mnie strasznie denerwuje ;/
Czytałem wczesniej tematy i powiem ze niektórzy to maja i 15/47 i mówią ze za krotkie te biegi w teren :p
Na jakich przełożeniach jezdzicie i jak myślicie czy można taką małą zębatkę zamontowac z przodu? (juz zamówiłem więc sie przejade )
Teraz mam 14/48 i powiem szczerze ze troszke długie te biegi i na podjazdy to na 2 na obrotach sie wspina co mnie strasznie denerwuje ;/
Czytałem wczesniej tematy i powiem ze niektórzy to maja i 15/47 i mówią ze za krotkie te biegi w teren :p
Na jakich przełożeniach jezdzicie i jak myślicie czy można taką małą zębatkę zamontowac z przodu? (juz zamówiłem więc sie przejade )
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Yamaha tt600 przełożenie 13/48
Ja mam xt na 18 calowym kole na ile kojarzę to ta sama skrzynka co u ciebie i 14 - 47 dla mnie w off jest spoko z piatego biegu rzadko korzystam jezdzac off .W takich kryteriach nigdy nie próbowałem czegoś bardziej ekstremalnego tak jak ty .
Wydaje mi się ze 13 z przodu zezre ci szybko prowadnice slizg .
Wydaje mi się ze 13 z przodu zezre ci szybko prowadnice slizg .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Dalti
- Po kostki w błocie
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 lip 2016, 05:55
- Motocykl: RX125,XL600V , TT600R ,530EXC zabawki
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Yamaha tt600 przełożenie 13/48
W tamtym roku założyłem w swojej ttr, bo można kupić z JT za 60zł. z tyłem 47. I powiem ze jedynka praktycznie znika. lepiej idzie na podjazdach .o ile w w off road jest na plus to na czarnym przymula .i nie idzie tym pojechać gdzieś dalej.max speed w okolicach setki.
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 146
- Rejestracja: 18 sie 2016, 17:56
- Motocykl: Yamaha TT600 S 1996r
Re: Yamaha tt600 przełożenie 13/48
Ttr chyba ma skrzynie tez krótszą więc u Cb moze tak byc że 1 nie ma. Mam aktualnie 14/48 i na kolo z 2 pojdzie. jak delikatnie szarpne to tak ale z gazu nie ma mowy :/ a jak tam u was te motorki, idzie cos z gazu na kolo?
- kurol
- Po kostki w błocie
- Posty: 301
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 09:29
- Motocykl: BMW R1150GS Yamaha TTR600 TENERE 700
- Lokalizacja: Krakow
Re: Yamaha tt600 przełożenie 13/48
Roznica trzech zebow moze byc jeszcze w przelozeniu wal korbowy-kosz sprzeglowy.
Tylko nie wiem czy wynika to z rocznika czy z tego ze u mnie badz np.u kolegi Glina ktos wczesniej namieszal.
Tylko nie wiem czy wynika to z rocznika czy z tego ze u mnie badz np.u kolegi Glina ktos wczesniej namieszal.
- Lukas71
- Lubiący błoto
- Posty: 47
- Rejestracja: 25 wrz 2017, 19:56
- Motocykl: Yamaha TT 600 RE
Re: Yamaha tt600 przełożenie 13/48
Ja mam 14 / 47 było 15 w ttre i nie ma mowy na 2 podnieść z gazu. 2 jedzie ok 80km/h więc przełożenia dłuuuuugie.
- 86matusz
- Lubiący błoto
- Posty: 73
- Rejestracja: 05 lis 2016, 19:45
- Motocykl: FZ 750 XJ 550 XT 600 43f
Re: Yamaha tt600 przełożenie 13/48
43f tez ma chyba krotkie pierwsze biegi bo na zebach 15/47 jedynka tylko do ruszania, a gdy sie troche dynamicziej wystartuje tzn. nie caly palnik tylko tak bez mulenia to jedynka 2s i zaraz wyzej trzeba wbic, z reszta jak chce sie wejsc bokiem w wikiel albo zrobic buksa na starcie to na pierwszym biegu lipa straszna na 2 fajnie ale przy niskich predkosciach a na 3 to juz silnik musi miec obroty by byl fajny slide.
A co do gumowania to kilkadziesiat km temu wrzucilem nowy lancuch https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Origami. i faktycznie czuc roznice przy szarpaniu na kolo a jezeli byl bez.
14z na przod zamowilem kiedys przy okazji, ale nie zakladam narazie, piatka mi jęczy i gdy nie musze to lece na 4 z reszta po lesie szybciej ciezko sie bujnac
Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
A co do gumowania to kilkadziesiat km temu wrzucilem nowy lancuch https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Origami. i faktycznie czuc roznice przy szarpaniu na kolo a jezeli byl bez.
14z na przod zamowilem kiedys przy okazji, ale nie zakladam narazie, piatka mi jęczy i gdy nie musze to lece na 4 z reszta po lesie szybciej ciezko sie bujnac
Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
- Tygrys
- Po kostki w błocie
- Posty: 468
- Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
- Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600
Re: Yamaha tt600 przełożenie 13/48
Cześć miałem w 4GV przy kole 19 (innego nie moglem dostać w normalnych diengach )15/48 ale brakowało mi 2 ki w podjazdach i laskach teraz mam 14/48 i jest ok choć na szybkich szutrach trochę mało na 5 teraz kończy się tyl i tak wytrzymał 1 rok napęd i tak do wymiany to założę 50 ( bo mam) i zobaczę co i jak kiedyś kupowałem części od gościa co na tyle miał 54 i twierdził że w pola i na kolo nie ma nic lepszego ale to chyba przesada. Hej
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Yamaha tt600 przełożenie 13/48
Ja do tematu odnosnie predkosci jakie podaje predkosciomierz dopowiem tyle w swoim czasie weryfikowałem organoleptycznie wskazania - w mojej okolicy znajduje się punkt w którym PKS weryfikował wskazania liczników w swojej flocie .
Licznik mojej yamachy na odcinku 1 km wskazywał przebieg 930 m na typowej oponie enduro nie kostce .
U mnie na dzień dzisiejszy 2 bieg 15/47 max obr bez wyciagania obrotów w max to około 50 -60 km .
Jak zdarza mi się krecić w bardziej skomplikowanym terenie w górach midzy drzewami to tem motor jest pełen zamól - praktycznie wszedzie wlezie ale to jest opcja do tzw jazdy na grzyby a nie dynamicznego smigania .
Licznik mojej yamachy na odcinku 1 km wskazywał przebieg 930 m na typowej oponie enduro nie kostce .
U mnie na dzień dzisiejszy 2 bieg 15/47 max obr bez wyciagania obrotów w max to około 50 -60 km .
Jak zdarza mi się krecić w bardziej skomplikowanym terenie w górach midzy drzewami to tem motor jest pełen zamól - praktycznie wszedzie wlezie ale to jest opcja do tzw jazdy na grzyby a nie dynamicznego smigania .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Tygrys
- Po kostki w błocie
- Posty: 468
- Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
- Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600
Re: Yamaha tt600 przełożenie 13/48
Cześć kol Gacek nie wiem z jaką prędkością ganiam brak licznika i obrotomierza ale podejrzewam że 15/47 na 18 robi prawie to samo co 14/48 na 19 u mnie i tak jak 1.9 tdi da się wjechać wszędzie ale dynamiczna jazda moto 150 kg po górkach i laskach to raczej odpada.