Zrozumieć Gaźnik:)
: 27 sie 2017, 12:26
Od zmiany części gaźnika mechanicznego (zakupiona używka) mam problem z odpaleniem moto.
Szukam odpowiedzi na poniższe pytania, bo typowa regulacja jak min. ustawienie poziomu paliwa, śruby PILOT SCREW SET nie pomaga.
1. Czy podczas odpalania moto, istotne są ustawienia na iglicy w gaźniku podciśnieniowym ? Czy gaźnik podciśnieniowy załącza się dopiero przy danych obrotach silnika, czy pracuje od samego początku ?
2. Czy śruba PILOT SCREW SET, zlokalizowana jak na załączonym rysunku reguluje ilość podawanej mieszanki, czy ilości paliwa (czyli ustala się nią skład mieszanki) ?
3. Czy podczas rozruchu na włączonym ssaniu, istotne jest ustawienie śruby PILOT SCREW SET ?
4. Czy regulujecie również ustawienie śruby JET,PILOT ? czy ma być ona maksymalnie wkręcona ? Chyba żeby właściwie wyregulować ten gaźnik trzeba najpierw zrozumieć jego działanie:)
Wielka prośba o pomoc ludzi kumatych w temacie.
Szukam odpowiedzi na poniższe pytania, bo typowa regulacja jak min. ustawienie poziomu paliwa, śruby PILOT SCREW SET nie pomaga.
1. Czy podczas odpalania moto, istotne są ustawienia na iglicy w gaźniku podciśnieniowym ? Czy gaźnik podciśnieniowy załącza się dopiero przy danych obrotach silnika, czy pracuje od samego początku ?
2. Czy śruba PILOT SCREW SET, zlokalizowana jak na załączonym rysunku reguluje ilość podawanej mieszanki, czy ilości paliwa (czyli ustala się nią skład mieszanki) ?
3. Czy podczas rozruchu na włączonym ssaniu, istotne jest ustawienie śruby PILOT SCREW SET ?
4. Czy regulujecie również ustawienie śruby JET,PILOT ? czy ma być ona maksymalnie wkręcona ? Chyba żeby właściwie wyregulować ten gaźnik trzeba najpierw zrozumieć jego działanie:)
Wielka prośba o pomoc ludzi kumatych w temacie.