Strona 1 z 3

mierzymy poziom paliwa AKCJA ;)

: 03 cze 2016, 18:08
autor: michcio1985
panowie bez zbędnego pitolenia o danych z książki, bo te znamy wszyscy.

z czysto praktycznego podejścia do tematu

proszę o wrzucenie fotek poziomu benzyny na gaźniku w moto, ale tylko od tych osób u których wszystko jest w najlepszym porządku, czyli

-odpala bez problemu
-jest moc w całym zakresie,
-stabilne wolne obroty,
-nie strzela w tłumik,

u mnie brakuje tego ostatniego punktu, a poziom mam z ksiązki aż do bólu,tyle że na moto gdzie pod kątem siedzi gaźnik trudno jest to jednoznacznie stwierdzić a wyciągać co i rusz to marne chęci.



to moja fota mierzone nieprzypadkowo na środku przy pionowym nadlewie

Re: mierzymy poziom paliwa AKCJA ;)

: 03 cze 2016, 18:13
autor: michcio1985
20160603_194531.jpg

Re: mierzymy poziom paliwa AKCJA ;)

: 03 cze 2016, 18:21
autor: Tecza
Bardzo mnie wątek interesuje.
,tylko jak bylo ułożone moto? Kosa,boczna,stolek?

Re: mierzymy poziom paliwa AKCJA ;)

: 03 cze 2016, 19:05
autor: michcio1985
w pionie na kołach

Re: mierzymy poziom paliwa AKCJA ;)

: 05 cze 2016, 20:04
autor: Gacek
michcio 1985 - króciec doprowadzający wachę do pływaka miałeś w tej pozycji oryginalnie czy nim kręciłeś ?
Wrzucił bym ci fotkę ale niestety w całym zakresie obrotów to moc w moim piecu nie występuje :roll: .
Jednak jak na mój gust jak fotkę strzeliłeś w poziomie to masz zbyt wysoko ustawiony poziom paliwa :| .

Re: mierzymy poziom paliwa AKCJA ;)

: 06 cze 2016, 12:47
autor: Gacek
Panowie orientuje się ktoś ta rurka doprowadzająca paliwo na która montowany jest wężyk jest wkręcana w gaźnik ?

Re: mierzymy poziom paliwa AKCJA ;)

: 06 cze 2016, 14:02
autor: michcio1985
nie mam pojęcia co do rurki, nie chce jej ruszać co by nie wyruchać ;)

z paliwem to mam podejrzenie zę poziom jest jeszcze za niski,
po przesunięciu wężyka w lewo do śrubki poziom jest na krawędzi płaszczyn komory

Re: mierzymy poziom paliwa AKCJA ;)

: 06 cze 2016, 17:00
autor: mallory
Według speca od gaźników:
1) poziom paliwa - lepiej w tym nie grzebać, ma być ustawienie fabryczne i tyle,
2) 90% odczuć i sprawności całego układu gaźnika zależy od gaźnika głównego,
3) jak się krztusi i nie chce ciągnąć na wysokich prędkościach i wysokich biegach - kręcimy śrubą składu mieszanki, wzbogacamy - śrubka u dołu gaźnika głównego,
4) drugi gaźnik jest dużo mniej ważny i ustawiamy go według charakterystyki jazdy - jak często jeździmy w terenie lub w jakichś wyścigach i ma mieć pierd...cie od dołu to ustawiamy wcześniej otwarcie - druga śrubka - pomiędzy gaźnikami,
5) fabrycznie otwarcie gaźnika wspomagającego jest ustawione na charakterystykę: 80% trasa, 20% teren.

Re: mierzymy poziom paliwa AKCJA ;)

: 06 cze 2016, 19:05
autor: michcio1985
hmm. ciekawe uwagi, ostatnio jak odkręciłem śrube regulacji wolnych to zaczął chodzić lepiej ale zapalić nie chcial. wkręcilem na 3 obroty i pali od kopa ale czegoś jej brakuje, chodzi poprawnie ale jednak coś mi podpowiada że to nie to co ma być

Re: mierzymy poziom paliwa AKCJA ;)

: 07 cze 2016, 06:33
autor: Gacek
Ja ostatnio z ciekawości bawiłem się na zapalonym silniku pilot jet zakręciłem ją zupełnie a piec dalej chodził :lol: .