TT600R 1999
-
- Lubiący błoto
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 sie 2014, 22:48
- Motocykl: Yamaha TT600R
- Lokalizacja: Łomża
TT600R 1999
Siema,
chwalę się swoją Yamahą, kupiona w 2014 roku, według sprzedawcy po remoncie zawieszenia, wymianie łożysk i zrobionej górze silnika.
Wyglądała tak:
Przez pierwszy sezon wymieniłem olej z filtrem, oponę z przodu na Michelin'a AC10, dostała wygodniejszą kanapę z MotoKanapy, w międzyczasie przy glebie połamałem przedni błotnik (obecnie polisport), oraz uchwyty luterek, z czasem padła pompa hamulcowa przednia co skutkowało kupnem używki z innego moto. W międzyczasie padło również sprzęgło, zmieniłem tarcze na NHC i spręzyny na EBC (tutaj nie polecam dedykowanych do ttr tylko od xt, bo po remoncie sprzęgło znowu się ślizgało), kupiłem handbary polisporta, zrobilem podwyższenie kierownicy
Rok 2015 nie przyniósł wielu nowych km gdyż ją zatarłem
Na początku sezonu dostała jeszcze nową oponę na tył i nowy kranik paliwa.
Remont: tłok TKRJ, uszczelki ATHENY, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy - siedział tłok WISECO czyli remont o dziwo był wszystko inne trzymało książkowe normy więc zostało
Niestety zawory dalej były nieszczelne więc głowica była zrzucana 2 razy.
Więc w 2015 zrobilem może 2000km z czego po remoncie koło 200km. W między czasie stworzyłem bagażnik na tył, kupiłem klosz tylnej lampy, nowe spręzyny EBC
W tą zimę uznalem, że ttrka nie może mnie zawieść w 2016 roku więc został wyregulowany gaźnik, zawory, zmieniony olej z filtrem, umyty filtr powietrza, nasmarowane ośki kół, nasmarowany wachacz, instalacja elektryczna ponaprawiana w niektórych miejscach, wymieniona prowadnica łańcucha (dolny ślizg pasuje od starej yz w zamienniku firmy ufo - koszt 20zł, gdzie aso woła 200pln), zębatka przód gdy już mechanika została ogarnięta, zabrałem się za wygląd
-lusterka pod kierownicę
-pomalowana proszkowo osłona pod silnik
-wypolerowany kolektor
-wypolerowany tylni plastik
-nowa lampa przód
-manetki
-naklejki na felgi
-osłona poprzeczki renthal
Polerowanie:
Naklejki na felgi:
Na ten sezon na założenie czekają opony Michelin S12XC (chce dojeździć obecne AC10)
Tak obecnie wygląda moja TTRka:
chwalę się swoją Yamahą, kupiona w 2014 roku, według sprzedawcy po remoncie zawieszenia, wymianie łożysk i zrobionej górze silnika.
Wyglądała tak:
Przez pierwszy sezon wymieniłem olej z filtrem, oponę z przodu na Michelin'a AC10, dostała wygodniejszą kanapę z MotoKanapy, w międzyczasie przy glebie połamałem przedni błotnik (obecnie polisport), oraz uchwyty luterek, z czasem padła pompa hamulcowa przednia co skutkowało kupnem używki z innego moto. W międzyczasie padło również sprzęgło, zmieniłem tarcze na NHC i spręzyny na EBC (tutaj nie polecam dedykowanych do ttr tylko od xt, bo po remoncie sprzęgło znowu się ślizgało), kupiłem handbary polisporta, zrobilem podwyższenie kierownicy
Rok 2015 nie przyniósł wielu nowych km gdyż ją zatarłem
Na początku sezonu dostała jeszcze nową oponę na tył i nowy kranik paliwa.
Remont: tłok TKRJ, uszczelki ATHENY, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy - siedział tłok WISECO czyli remont o dziwo był wszystko inne trzymało książkowe normy więc zostało
Niestety zawory dalej były nieszczelne więc głowica była zrzucana 2 razy.
Więc w 2015 zrobilem może 2000km z czego po remoncie koło 200km. W między czasie stworzyłem bagażnik na tył, kupiłem klosz tylnej lampy, nowe spręzyny EBC
W tą zimę uznalem, że ttrka nie może mnie zawieść w 2016 roku więc został wyregulowany gaźnik, zawory, zmieniony olej z filtrem, umyty filtr powietrza, nasmarowane ośki kół, nasmarowany wachacz, instalacja elektryczna ponaprawiana w niektórych miejscach, wymieniona prowadnica łańcucha (dolny ślizg pasuje od starej yz w zamienniku firmy ufo - koszt 20zł, gdzie aso woła 200pln), zębatka przód gdy już mechanika została ogarnięta, zabrałem się za wygląd
-lusterka pod kierownicę
-pomalowana proszkowo osłona pod silnik
-wypolerowany kolektor
-wypolerowany tylni plastik
-nowa lampa przód
-manetki
-naklejki na felgi
-osłona poprzeczki renthal
Polerowanie:
Naklejki na felgi:
Na ten sezon na założenie czekają opony Michelin S12XC (chce dojeździć obecne AC10)
Tak obecnie wygląda moja TTRka:
- borys125
- Lubiący błoto
- Posty: 89
- Rejestracja: 02 sie 2010, 15:57
- Motocykl: XT 600E 3tb '91
- Lokalizacja: Sandomierz
Re: TT600R 1999
Ależ ta nierdzewka pieknie wygląda
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2496
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TT600R 1999
Wszystko ładnie pięknie, ale patrzyłeś jak wygląda kolor świecy? Pytam, bo kolorystyka kolektora nie wróży najlepiej o tym co się w środku dzieję
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: TT600R 1999
Na pewno warto spojrzeć pod tym kątem na sprawy - tylko na ile używałem kolektor z ttr okrutnie się grzeje łazi na wyższym ciśnieniu i u mnie tez od kryz lubił łapać fiolet mimo ze upalam na bogatej mieszance .Pawlo pisze:Wszystko ładnie pięknie, ale patrzyłeś jak wygląda kolor świecy? Pytam, bo kolorystyka kolektora nie wróży najlepiej o tym co się w środku dzieję
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 201
- Rejestracja: 12 cze 2014, 21:09
- Motocykl: yamaha ttr600
Re: TT600R 1999
powiedz mi, co masz za kierunki z tyłu? Bardzo ładnie się prezentują. Pozdrawiam.
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2496
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TT600R 1999
Tak jak piszesz, fiolet się pojawia zawsze, ale w różnym stopniu. Zobaczyłbym z ciekawości na świecę, bo przyczyn może być kilka. Równie dobrze zmieniona końcówka mogła się do tego przyczynić. Mój kolektor miał podobne barwy po nieudolnych próbach regulacji gaźnika, ale wtedy mi zaświecił na czerwono A to że wygląda to pięknie to inna kwestiaGacek pisze:Na pewno warto spojrzeć pod tym kątem na sprawy - tylko na ile używałem kolektor z ttr okrutnie się grzeje łazi na wyższym ciśnieniu i u mnie tez od kryz lubił łapać fiolet mimo ze upalam na bogatej mieszance .
- Filip77
- Lubiący błoto
- Posty: 52
- Rejestracja: 14 sty 2014, 14:58
- Motocykl: Yamaha XT 600 98r
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Re: TT600R 1999
Kurde, na prawdę fajne tt !
Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: TT600R 1999
Końcówka tłumika to Arrow Dakar ? Dobrze widzę, że masz w airbox'ie dodatkowe otwory na boczku ?
-
- Lubiący błoto
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 sie 2014, 22:48
- Motocykl: Yamaha TT600R
- Lokalizacja: Łomża
Re: TT600R 1999
Pawlo dzięki za radę, możliwe że latam na zbyt ubogiej mieszance, luknę w poniedziałek jak wygląda świeca
kubas9311 niestety nie mam pojęcia, siedziały jak kupiłem moto, szukaj owalnych
glina nie, nie jest to arrow, końcówka z nierdzewki zrobiona na zamówienie dla poprzedniego właściciela
Dzięki za pozytywne opinie
TTka lata jak tylko pojawi sie 8 stopni i więcej, jak narazie chodzi bardzo dobrze
kubas9311 niestety nie mam pojęcia, siedziały jak kupiłem moto, szukaj owalnych
glina nie, nie jest to arrow, końcówka z nierdzewki zrobiona na zamówienie dla poprzedniego właściciela
Dzięki za pozytywne opinie
TTka lata jak tylko pojawi sie 8 stopni i więcej, jak narazie chodzi bardzo dobrze
- tt600gdynia
- Lubiący błoto
- Posty: 33
- Rejestracja: 16 sty 2016, 10:08
- Motocykl: TT600 89',T120V 72', GL1000 75'
- Lokalizacja: Gdynia
Re: TT600R 1999
Piękny sprzęt, pozazrdrościć.
Czy ktoś mnie może oświecić o co chodzi z tymi dodatkowymi otworami w pokrywie air-boxa ?
Chyba trochę bez sensu? U mnie też ktoś zrobił i się zastanawiam czy zaślepić.
Czy ktoś mnie może oświecić o co chodzi z tymi dodatkowymi otworami w pokrywie air-boxa ?
Chyba trochę bez sensu? U mnie też ktoś zrobił i się zastanawiam czy zaślepić.