TT600R 1999

Pokaż innym swój motocykl!
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: TT600R 1999

Post autor: glina »

Jak ktoś ma przelotowy tłumik to, żeby silnik lepiej pyrkał najlepiej dostosować mieszankę, tzn. więcej paliwa (większe dysze) i więcej powietrza (ten dziury w air boxie).
Awatar użytkownika
Filip77
Lubiący błoto
Posty: 52
Rejestracja: 14 sty 2014, 14:58
Motocykl: Yamaha XT 600 98r
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Re: TT600R 1999

Post autor: Filip77 »

Jak oceniasz co daje zmiana na przelotowy tłumik? Więcej mocy? Czy po zmianie dysz pali więcej? Tzn ile?

Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: TT600R 1999

Post autor: glina »

Teoretycznie powinno być więcej mocy. Przy jednym takim zestawie do TT producent wspomniał o 3-5 KM więcej. Raczej pali trochę więcej. U mnie po zmianie samego tłumika i regulacji gaźnika już minimalnie więcej ciągnie.
Lubiejezdzic
Lubiący błoto
Posty: 25
Rejestracja: 15 sie 2014, 22:48
Motocykl: Yamaha TT600R
Lokalizacja: Łomża

Re: TT600R 1999

Post autor: Lubiejezdzic »

Patrzyłem ostatnio na tą świecę i okazało się, że jest czarna i delikatnie okopcona-sucha,
czyli dostaje za dużą dawkę paliwa.
Gaźnik był ustawiony w następujący sposób: obie iglice na środku, poziom paliwa 5mm, air screw - 3 obroty,
Obecnie: iglice bez zmian, poziom koło 6mm, air screw - 4 obroty i na tym ustawieniu jeszcze nie odpalalem ttrki.

w międzyczasie na przód wpadł nowy przewód hamulcowy w stalowym oplocie firmy lml, śmiało mogę polecić, czuć zmianę na plus w mocy i dozowalności hamulca :confetti:
ODPOWIEDZ