Strona 2 z 5

Re: TTR600 - wady, zalety

: 30 lis 2015, 18:05
autor: mazi
Gacek pisze:
Peck pisze:Cześć,
Za TTR przemawia na pewno zawieszenie i masa.

Pozdrawiam
odnośnie masy ? masz jakiś punkt realny odniesienia ? ważyłeś to kiedyś sprzeta ? czy twoja wypowiedz to schemat ? ile realnie wazy TTR ?
Dobre pytanie. Sam nie znam odpowiedzi, ale porównując wizualnie TTR wydaje się lżejsze od 43F, za to w praktyce to ja tam wielkiej różnicy wagowej nie widzę. W dodatku siedzenie wyżej i w krzakach trudniej tym się operuje.

Re: TTR600 - wady, zalety

: 01 gru 2015, 21:01
autor: Peck
W papierach ma jakieś 130 kg. A jak wiadomo enduro im starsze tym lżejsze :gleba:
Jest wyraźnie lżejsza od Dominatora, którym jeździłem poprzednio. A on w papierach miał jakieś 150 kg
Te 20 kg było wyraźnie czuć, oczywiście na korzyść TTR.
Ale jak pojeździłem KTM MXC525, który ma w papierach 116 kg, to też jest wyraźna różnica między pomarańczą a TTR.
525 to już prawie jak rower z przerażającym silnikiem. Tu to moc jest zawsze i wszędzie, oraz nigdy jej nie brakuje.
Pozdrawiam

Re: TTR600 - wady, zalety

: 01 gru 2015, 21:57
autor: Gacek
Wielokrotnie zeskakując z xt na wyczyna zawsze łapałem rybkę :? masa to jakby oczywista sprawa jedną łapką nadrzucam sobie tylne koło raczej bez pomocy kolana w xt z kolanem zaciskam zęby aby narzucić dupsko . Wyczynówke aby poczuć niestety trzeba pokręcić po obrotach wiec pierwsze wrażenia mam takie a nie inne :lol: .
Waga ttr 130 KG to brzmi dla mnie mało realistycznie :roll: .

Re: TTR600 - wady, zalety

: 07 gru 2015, 14:07
autor: Peck
W niemieckim manualu piszą że gotowa do drogi waży 150 kg
na bikez.com piszą że such waży 132 kg.
Więc kręcimy się około tych 130 kg na sucho.
Zwłaszcza jak kilka elementów odpadnie po latach eksploatacji :D
Pozdrawiam

Re: TTR600 - wady, zalety

: 07 gru 2015, 16:47
autor: Gacek
Peck pisze:W niemieckim manualu piszą że gotowa do drogi waży 150 kg
na bikez.com piszą że such waży 132 kg.
A na polskim składzie złomu uzyskamy realny wynik 8-) - pod warunkiem ze właściciel nie kanci klientów :) .

Re: TTR600 - wady, zalety

: 08 gru 2015, 07:07
autor: mazi
Peck pisze:W niemieckim manualu piszą że gotowa do drogi waży 150 kg
na bikez.com piszą że such waży 132 kg.
Więc kręcimy się około tych 130 kg na sucho.
Zwłaszcza jak kilka elementów odpadnie po latach eksploatacji :D
Pozdrawiam
Czyli wagowo tyle co 43F... choć wizualnie wygląda na lżejszy.

Re: TTR600 - wady, zalety

: 09 gru 2015, 13:20
autor: Peck
Wagowo wygląda jak 43F.
Ale zawieszenie w 43F nie wygląda na takie, które może wytrzymać wielokrotne lądowania po hopach.
W TTR przód i tył mają po 280mm skoku.
Z przodu mamy zawieszenie PAIOLI na rurach 46mm, zaś z tyłu OHLINS z możliwością regulacji.
Z moich doświadczeń mogę powiedzieć, że zawieszenie jest najmocniejszym punktem TTR.
Przynajmniej jeżeli chodzi o jazdę w terenie.
Pozdrawiam

Re: TTR600 - wady, zalety

: 09 gru 2015, 17:00
autor: fakir
Gacek pisze:Wielokrotnie zeskakując z xt na wyczyna zawsze łapałem rybkę :? masa to jakby oczywista sprawa jedną łapką nadrzucam sobie tylne koło raczej bez pomocy kolana w xt z kolanem zaciskam zęby aby narzucić dupsko . Wyczynówke aby poczuć niestety trzeba pokręcić po obrotach wiec pierwsze wrażenia mam takie a nie inne :lol: .
Waga ttr 130 KG to brzmi dla mnie mało realistycznie :roll: .

Czyli zamiast przesiadać się z xt600 na tt600, lepiej od razu zrobić większy krok i nabyć jakąś wyczynówkę.
Bo z w.w opinii, wychodzi na to, że tetetka to taki mniejszy kloc w teren od xteka :P

Re: TTR600 - wady, zalety

: 09 gru 2015, 18:29
autor: Vidon
TT nie jest mniejsza lecz lżejsza

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Re: TTR600 - wady, zalety

: 12 gru 2015, 20:16
autor: mazi
fakir pisze:
Gacek pisze:Wielokrotnie zeskakując z xt na wyczyna zawsze łapałem rybkę :? masa to jakby oczywista sprawa jedną łapką nadrzucam sobie tylne koło raczej bez pomocy kolana w xt z kolanem zaciskam zęby aby narzucić dupsko . Wyczynówke aby poczuć niestety trzeba pokręcić po obrotach wiec pierwsze wrażenia mam takie a nie inne :lol: .
Waga ttr 130 KG to brzmi dla mnie mało realistycznie :roll: .

Czyli zamiast przesiadać się z xt600 na tt600, lepiej od razu zrobić większy krok i nabyć jakąś wyczynówkę.
Bo z w.w opinii, wychodzi na to, że tetetka to taki mniejszy kloc w teren od xteka :P

Tak, do takich wniosków doszedłem. Zmiana 43F na TTR mija się trochę z celem.