No teraz jasne.Gacek pisze:Moje odczucia z jazdy na xt off są takie a nie inne .W swoim czasie używałem koła 17 cali obecnie używam 18 .
Xt ma stosunkowo długą korbę to co nad tłokiem wybuchnie mimo małego stopnia sprężania jest przez dłuższe ramię przenoszone dalej na koło .Mnie po prostu lepiej sie jeździ off motocyklem z niższym momentem obr a większą dynamiką i mocą .
Po prostu upalając na 17 szybciej łapię slajda przy odkrecaniu jak i hamowaniu silnikiem niż na 18 calowym kole .
Czyli wpadając na zabłocony delikatnie teren koło 18 cali w przypadku xt robi lepszą robotę
Przełożenia w teren - jakie?
- jaro
- Lubiący błoto
- Posty: 88
- Rejestracja: 21 sie 2012, 13:10
- Motocykl: xrv i xt 600
- Kontakt:
Re: Przełożenia w teren - jakie?
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: Przełożenia w teren - jakie?
taaa, niema to jak sprzedawcy, którzy nie wiedzą co sprzedają Do zabieraka w XTku, można to co najwyżej przykleić Kupisz od takiego, a później się człowiek buja z reklamacją
XT600
allegrowa niby pasująca do XT600
JT Sprockets do XT teoretycznie robi max 49. W PL niestety nie doczekałem się na taką u żadnego dystrybutora. Może i dobrze, bo 14/49 w XTku byłoby chyba już niepotrzebnym przegięciem
XT600
allegrowa niby pasująca do XT600
JT Sprockets do XT teoretycznie robi max 49. W PL niestety nie doczekałem się na taką u żadnego dystrybutora. Może i dobrze, bo 14/49 w XTku byłoby chyba już niepotrzebnym przegięciem
- mlody
- Po kostki w błocie
- Posty: 351
- Rejestracja: 10 paź 2013, 11:13
- Motocykl: XT600K 3TB '91
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Przełożenia w teren - jakie?
Nie zagłębiałem się w szczegóły, bo to i tak nie dla mnie:P Ale trafiłem ostatnio na tą aukcję więc wrzuciłem linka
I dlatego wszystko zamawiam u CiebieKupisz od takiego, a później się człowiek buja z reklamacją
- fakir
- Po kostki w błocie
- Posty: 314
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 10:15
- Motocykl: VFR750 & XT600 1VJ
- Lokalizacja: Poznań
Re: Przełożenia w teren - jakie?
Cześć, planuje zmienić zębatki aby mieć przełożenia typowo w teren, na niskich obrotach przy dużych prędkościach kompletnie mi nie zależy, po za tym odczucie jazdy na kostkach powyżej 100kmh można porównać do pływania na desce windsurfingowej
Otóż planuje założyć zębatki 13/47, obecnie mam 15/39
Czy ktoś zakładał podobną konfiguracje? będą problemy natury technicznej?
czy są dostępne większe zębatki na tył, niż 47?
Otóż planuje założyć zębatki 13/47, obecnie mam 15/39
Czy ktoś zakładał podobną konfiguracje? będą problemy natury technicznej?
czy są dostępne większe zębatki na tył, niż 47?
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
- Lubiący błoto
- Posty: 79
- Rejestracja: 13 maja 2016, 05:24
- Motocykl: TT 600 4gv 1994
- Lokalizacja: Rumia woj.Pomorskie
Re: Przełożenia w teren - jakie?
ja jeżdżę na 14/47 jest dobrze fajnie się zbiera ale przydałby się 6 bieg (pojechałem ponad 130 z gps ale silnik z ramy chciał wylecieć )na 13/47 może być naprawdę krótko i przy 70 chciał byś ten 6 bieg
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Przełożenia w teren - jakie?
W sumie tez upalam 14 /47 na twardszym off w takiej kofiguracji i tak za długie biegi się wydaja i się muli ale dla 5 biegów to chyba optymalna alternatywa .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- fakir
- Po kostki w błocie
- Posty: 314
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 10:15
- Motocykl: VFR750 & XT600 1VJ
- Lokalizacja: Poznań
Re: Przełożenia w teren - jakie?
Najlepszą alternatywą byłaby skrzynia hybryda krótkie pierwsze 3 biegi, normalna 4 i 5, dodatkowo 6 na szybkie przeloty i wsteczny
będę zmieniał zębatki na tą konfiguracje 13/47, na pewno dam znać jak się na tym jeździ
będę zmieniał zębatki na tą konfiguracje 13/47, na pewno dam znać jak się na tym jeździ
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Przełożenia w teren - jakie?
W sumie 13 zębów na wałku zdawczym może temat jest warty aby spojrzeć pod kątem zagospodarowania zużytych 15 .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: Przełożenia w teren - jakie?
Przypadkiem nie masz u siebie krótkiej skrzyni z nominałem 15/40?fakir pisze:Najlepszą alternatywą byłaby skrzynia hybryda krótkie pierwsze 3 biegi, normalna 4 i 5, dodatkowo 6 na szybkie przeloty i wsteczny
będę zmieniał zębatki na tą konfiguracje 13/47, na pewno dam znać jak się na tym jeździ
-
- Lubiący błoto
- Posty: 79
- Rejestracja: 13 maja 2016, 05:24
- Motocykl: TT 600 4gv 1994
- Lokalizacja: Rumia woj.Pomorskie
Re: Przełożenia w teren - jakie?
słusznie ArturS zauważył bo napisałeś ze masz teraz 15/39 co świadczy o krótkiej a jak wsadzisz 13/47 to 6 bieg przy 30 się przyda