Strona 3 z 4

Re: Ustawienie gaznika

: 29 sty 2016, 20:59
autor: Pawlo
A sprawdzałeś jak chodzi przepustnica w gaźniku podciśnieniowym? Objaw jaki masz podchodzi pod lewe powietrze. AirCut ma trochę inną funkcję, głównie przy schodzeniu z obrotów np. hamowanie silnikiem. Rozebrać też go możesz, jest tam mała membrana z tego co pamiętam. Na twoim miejscu wyciągnąłbym króćce z moto i dokładnie obejrzał, dezodorant mnie nie przekonuje ;)

Re: Ustawienie gaznika

: 01 lut 2016, 01:39
autor: Gacek
Pawlo pisze:A sprawdzałeś jak chodzi przepustnica w gaźniku podciśnieniowym? Objaw jaki masz podchodzi pod lewe powietrze. AirCut ma trochę inną funkcję, głównie przy schodzeniu z obrotów np. hamowanie silnikiem. Rozebrać też go możesz, jest tam mała membrana z tego co pamiętam. Na twoim miejscu wyciągnąłbym króćce z moto i dokładnie obejrzał, dezodorant mnie nie przekonuje ;)

Sam widzisz ze wszelkie dylematy tego typu są traktowane przez pacjentów posiadających tt z poziomu gruntu - swoista hierarchia bytu ogranicza tych ludzi do podejścia z płaszczyzny problemu :P

Re: Ustawienie gaznika

: 01 lut 2016, 12:21
autor: Pawlo
Jak nie masz nic do dodania to zostaw swoje przemyślenia dla siebie.

Re: Ustawienie gaznika

: 01 lut 2016, 23:01
autor: fakir
Przepustnica w podciśnieniowym gaźniku pracuje prawidłowo, kiedy się ją odsunie palcem to powraca na swoje miejsce.
Skoro po spsikaniu deodorantem gaźników i ich okolic obroty nie wzrastają to raczej nie ciągnie lewego powietrza

Re: Ustawienie gaznika

: 07 lut 2016, 07:51
autor: Gacek
Pawlo pisze:Jak nie masz nic do dodania to zostaw swoje przemyślenia dla siebie.
W pierwszej kolejności jako moderator na tym forum powinieneś zwrócić uwagę petentowi aby zamieszczał post w adekwatnym dla jego sprzętu dziale . Jak byś zadziałał jak należy to nie powstały by moje przemyślenia :lol: - rozumiesz zasady zdrowych relacji między ludzkich ?

Re: Ustawienie gaznika

: 07 lut 2016, 12:33
autor: Pawlo
Gacku, a zwróciłbyś uwagę może w końcu na swoje posty zamiast czepiać się innych? Co ci przeszkadza w udzieleniu rzeczowej odpowiedzi, że post jest nie w tym dziale co trzeba, skoro motocykle są bliźniacze, nie mówiąc już o gaźniku, który od lat jest ten sam poza drobnymi zmianami i wyobraź sobie, że nawet działa tak samo niezależnie od modelu :| Kolega podłączył się pod temat i dobrze zrobił. Jak zwykle szukasz problemów tam gdzie ich nie ma. Równie dobrze mogę się skupić na twoich postach i 80% z nich przenosić w śmietnik, bo są nie na temat, a często prowokują bezsensowne kłótnie. Skumasz w końcu tę subtelną różnicę czy dalej będziesz popadał w skrajności? :facepalm:

Re: Ustawienie gaznika

: 25 sie 2016, 14:06
autor: glina
Od dłuższego czasu mam problem ze zbyt bogatą mieszanką - świeca cała czarna. TT ma końcówkę X3 z krótkim wylotem i sitkiem na końcu ('spark arrestor'). W środku są fabryczne rurki, nic nie wybebeszane. Moto chodzi dobrze, jest moc, odpala bez problemów. Głowica, zawory po regeneracji, luzy dobrze ustawione, tłok nowy. Poziom paliwa ok. 4mm poniżej krawędzi. Iglice zapięte na środkowym ząbku. Dysze fabryczne - główne : 145 (mech.) 110 (podciś.) pilot jet : 48. Śrubka ilości mieszanki wykręcona na 5 obrotów. Poniżej 4 puszcza marchewy przy odpuszczaniu gazu. Mam wyjęte gumowe rurki na górze airboxa, aby poprawić oddychalność.

Próbowałem obniżyć poziom paliwa to się dławił. Z iglicami podobnie, nie mogę zejść na żadnej poniżej srodkowego ustawienia. Chciałbym się pobawić z dyszami ale w PL chyba ich dostać nie można, a za granicą ceny z kosmosu :) pilot jet - 10 euro

http://www.motorradbay.de/xanario_searc ... ei&x=0&y=0

Jakieś sugestie ? Bez rad typu 'przestudiuj zasady działania gaźnika', proszę :browar:

Re: Ustawienie gaznika

: 25 sie 2016, 18:34
autor: qpa
A jakie masz spalanie?

Re: Ustawienie gaznika

: 25 sie 2016, 18:56
autor: glina
Koło 6 litrów. Wydech na wylocie robi mi się szybko czarny od nagaru, tak samo tablica od strony komina.

Re: Ustawienie gaznika

: 25 sie 2016, 19:10
autor: Gacek
Moim zdaniem wszystko u ciebie jest ok ;) skoro masz śrubę od składu mieszanki wykleconą na 5 obrotów to nie oczekuj abyś miał prawidłowy skład może spójrz na problem z poziomu
puszcza marchewy przy odpuszczaniu gazu
dlaczego ?