TT600R by Lukas G
-
- Lubiący błoto
- Posty: 92
- Rejestracja: 25 kwie 2014, 13:31
- Motocykl: TT600R
- Lokalizacja: Radomsko
TT600R by Lukas G
A opiszę troszeczkę
Standard:
TT600R lub jak kto woli TTR600
2000r
przebieg teoretycznie 13k km ale stan silnika zdaje się to potwierdzać
Z niestandardowych rzeczy:
wydech Arrow Dakar głośny jak cholera
przednia lampa i owiewka polisport
błotnik przód polisport
listki UFO
kola SM excel
kierunkowskazy cholera wie!?
Przez pierwsze miesiące wychodzą kwiatki poprzednich właścicieli, na szczęście same pierdoły ale wkurzające typu elektryka kierunków pospinana na kostki elektryczne od żyrandola czy wszelkiego rodzaju pseudo naprawy, spawy a raczej smarki (lutownica i cyna bym to lepiej zrobił) stopki, klamki itp, wszystkie te mankamenty powychodziły przy pierwszych glebach więc już jestem bliżej niż dalej. Z większych awarii niestety trafił mi się moduł, został zregenerowany i teraz iskra jest mega mocna a odpalanie to przyjemność, czasem zdarzy się, że zagada przy samym ustawianiu do kopnięcia
Do tej pory zrobione:
ogarnięta elektryka, tam gdzie być powinno jest polutowane, tam gdzie było trzeba są nowe porządne kostki, wszystko przeczyszczone, posprawdzane i poskładane
wymieniona zębatka przód na 14z (na nowy sezon dojdzie tył i łańcuch)
zrobione luzy zaworowe
czyszczenie i regulacja gaźnika
nowa świeca
wymiana oleju plus filtr
czyszczenie filtra powietrza
wymiana wszelkich niesprawnych żarówek
naprawa kopki, jakimś cudem nie było sprężynki i kulki, tzn nie cudem bo "nasi tu byli" śrubki nie takie do tego chyba z plastiku
mocowanie stopki, wyczyszczone stare smarki i zespawane po bożemu tigiem
na zimę zostawiam sobie całą masę innych rzeczy, rozebranie moto, malowanie ramy, kompletowanie drugiego zestawu plastików na SM
przy okazji reszta dupereli których brakuje albo są niesprawne
sprzęgło, po wymianie zębatki czuć, że lata świetności ma już za sobą
Potrzebuję między innymi:
stopki
czujnika tylnego hamulca
jednej linki gazu
Więc jakby się komuś walały niepotrzebne to chętnie przyjmę
Kilka fot:
zaraz po zakupie
ustawianie tylnego zawieszenia plus porządki z wydechem
I kilka z jazd:
Standard:
TT600R lub jak kto woli TTR600
2000r
przebieg teoretycznie 13k km ale stan silnika zdaje się to potwierdzać
Z niestandardowych rzeczy:
wydech Arrow Dakar głośny jak cholera
przednia lampa i owiewka polisport
błotnik przód polisport
listki UFO
kola SM excel
kierunkowskazy cholera wie!?
Przez pierwsze miesiące wychodzą kwiatki poprzednich właścicieli, na szczęście same pierdoły ale wkurzające typu elektryka kierunków pospinana na kostki elektryczne od żyrandola czy wszelkiego rodzaju pseudo naprawy, spawy a raczej smarki (lutownica i cyna bym to lepiej zrobił) stopki, klamki itp, wszystkie te mankamenty powychodziły przy pierwszych glebach więc już jestem bliżej niż dalej. Z większych awarii niestety trafił mi się moduł, został zregenerowany i teraz iskra jest mega mocna a odpalanie to przyjemność, czasem zdarzy się, że zagada przy samym ustawianiu do kopnięcia
Do tej pory zrobione:
ogarnięta elektryka, tam gdzie być powinno jest polutowane, tam gdzie było trzeba są nowe porządne kostki, wszystko przeczyszczone, posprawdzane i poskładane
wymieniona zębatka przód na 14z (na nowy sezon dojdzie tył i łańcuch)
zrobione luzy zaworowe
czyszczenie i regulacja gaźnika
nowa świeca
wymiana oleju plus filtr
czyszczenie filtra powietrza
wymiana wszelkich niesprawnych żarówek
naprawa kopki, jakimś cudem nie było sprężynki i kulki, tzn nie cudem bo "nasi tu byli" śrubki nie takie do tego chyba z plastiku
mocowanie stopki, wyczyszczone stare smarki i zespawane po bożemu tigiem
na zimę zostawiam sobie całą masę innych rzeczy, rozebranie moto, malowanie ramy, kompletowanie drugiego zestawu plastików na SM
przy okazji reszta dupereli których brakuje albo są niesprawne
sprzęgło, po wymianie zębatki czuć, że lata świetności ma już za sobą
Potrzebuję między innymi:
stopki
czujnika tylnego hamulca
jednej linki gazu
Więc jakby się komuś walały niepotrzebne to chętnie przyjmę
Kilka fot:
zaraz po zakupie
ustawianie tylnego zawieszenia plus porządki z wydechem
I kilka z jazd:
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: TT600R by Lukas G
Ładna sztuka ! Ten Arrow ma db killer ? Może go brakuje i przez to tak wyje.
-
- Administrator
- Posty: 1006
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
-
- Lubiący błoto
- Posty: 92
- Rejestracja: 25 kwie 2014, 13:31
- Motocykl: TT600R
- Lokalizacja: Radomsko
Re: TT600R by Lukas G
db killer jest. Zimą się go rozbierze i zobaczymy co zostało z wyciszeń, swoje lata ten wydech już ma więc pewnie tę watę już szlak trafiłglina pisze:Ładna sztuka ! Ten Arrow ma db killer ? Może go brakuje i przez to tak wyje.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 92
- Rejestracja: 25 kwie 2014, 13:31
- Motocykl: TT600R
- Lokalizacja: Radomsko
Re: TT600R by Lukas G
Moto jeździ i jako tako się sprawuje, fotki z wczoraj, taka mila niespodzianka, pierwszy sezon a jaki długi.
Niestety pojawił się malutki problem, po trzech godzinach upalania przydławia się po jeśli energiczne odkręcę mantę z wolnych obrotów. W sensie stoję, luz, obroty biegu jałowego i jak mocno szarpnę za manetkę to go przydławia i potrafi zgasnąć. Jakieś pomysły co to może być? Gaźnik czyszczony i regulowany w sierpniu, od tamtej pory wszystko było cacy myślałem, że to wina filtra (jeździłem dużo po wodzie/błocie więc mógł złapać wodę) ale po wyjęciu filtra objawy nie ustały a sam filtr czysty. Usterka wystąpiła niedługo po tankowaniu ale z drugiej strony moto idzie tak jak powinno, nie strzela, nie przerywa tylko to wstawanie z biegu jałowego. Jakieś pomysły?
\
Niestety pojawił się malutki problem, po trzech godzinach upalania przydławia się po jeśli energiczne odkręcę mantę z wolnych obrotów. W sensie stoję, luz, obroty biegu jałowego i jak mocno szarpnę za manetkę to go przydławia i potrafi zgasnąć. Jakieś pomysły co to może być? Gaźnik czyszczony i regulowany w sierpniu, od tamtej pory wszystko było cacy myślałem, że to wina filtra (jeździłem dużo po wodzie/błocie więc mógł złapać wodę) ale po wyjęciu filtra objawy nie ustały a sam filtr czysty. Usterka wystąpiła niedługo po tankowaniu ale z drugiej strony moto idzie tak jak powinno, nie strzela, nie przerywa tylko to wstawanie z biegu jałowego. Jakieś pomysły?
\
- paweuo
- Lubiący błoto
- Posty: 36
- Rejestracja: 18 lis 2011, 16:38
- Motocykl: Yamaha BT 1100 Bulldog
- Lokalizacja: Rybno
- Kontakt:
Re: TT600R by Lukas G
Woda sie dostała do świecy i iskra idzie bokiem. Przy wiekszej dawce paliwa może się dławić.
Sprawdź czy przy innej świcy będą te same objawy.
Sprawdź czy przy innej świcy będą te same objawy.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 92
- Rejestracja: 25 kwie 2014, 13:31
- Motocykl: TT600R
- Lokalizacja: Radomsko
Re: TT600R by Lukas G
Usterka zlikwidowana, ttr'ka potrzebowała po prostu trochę miłości, moto wymyte, złącza elektryczne zabezpieczone, filtr wyczyszczony. Przy okazji wykręciłem świece, ładna kawa z mlekiem, na wszelki wypadek wyczyściłem, wygrzałem i teraz wszystko działa jak trzeba. Prawie wszystko bo sprzęgło się kończy ale to już ogarnę po nowym roku i cheja w lasy
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 201
- Rejestracja: 12 cze 2014, 21:09
- Motocykl: yamaha ttr600
Re: TT600R by Lukas G
Kolego, powiedz jakie przełożenia masz na komplecie supermoto?
-
- Lubiący błoto
- Posty: 92
- Rejestracja: 25 kwie 2014, 13:31
- Motocykl: TT600R
- Lokalizacja: Radomsko
Re: TT600R by Lukas G
poszło na prv ale się powtórzę, nie jeździłem na tych kołach i raczej jeździł nie będę bo na wiosnę koła idą na sprzedaż. Z przodu zębatka była 15z a tył policzę jak będę w garażu
-
- Lubiący błoto
- Posty: 92
- Rejestracja: 25 kwie 2014, 13:31
- Motocykl: TT600R
- Lokalizacja: Radomsko
Re: TT600R by Lukas G
Zaczęło się niewinnie, kapało z przewodu olejowego (dolny od zbiornika oleju do silnika), żeby to dokręcić trzeba się trochę nagimnastykować więc postanowiłem zdjąć też tylny wahacz, co prawda luzów nie było na samym wahaczu ale był na mocowaniu amora do kiwaczki co mnie denerwowało. Ogólnie jest dobrze, ośki powychodziły jednym palcem, nawet ta duża wahacza. Jedyne co to ośka lata w tulejach które są w silniku więc trzeba zamówić nowe albo dotoczyć ogólnie jestem zadowolniony