Grzesiek21 pisze:bangbang, spadłeś mi z nieba!
Mam dokładnie taki sam problem, możesz mi napisać ile dałeś za części i gdzie je kupiłeś?
Jeśli byłbyś taki dobry opisać wynik prac nad remontem, takie krótkie sprawozdanie co i jak w danej chwili zrobiłeś, również postaram się to opisać.
Pozdrawiam i życzę szybkiej naprawy, bo pogoda lepsza się zbliża
---
4. Września 2010r.
Silnik zdjęty z ramy

Co do cześci to sciongałem je z całej Polski głownie za pośrednictwem alegro (moge ci podac linki do sprzedawców części w rossondnych cenach) to tak od począdku:
krućce kupiłem ZA 148 ZŁ Z przesyłkom nowe
łancuczek rozżądu pozostał mój orginalny tourmax to dokupiłem w salonie Yamahy w Zielonej G. zapinke bo mój ciołem żeby wałek wydostac i gar rozebrać( koszt zapinki 10 zł)
napinacz rozżądu sam naprawiałem dorobiłem bolec i zespawałem na zimno
zabawa z tym zajeła ok 1 miesiąca
i tu zaczeła się bolonczka zawory kupiłem Proxa na alegro 110zł 2sz nowe
ekspresowo je dostałem i okazło się że mam problem bo zawory były dedykowane do xt 600 ale od 91r. w góre moje miały inne wymiary
jak dowiedzial sie sprzedający po przednim kontakcie że prawdo podobnie będzie problem z dostaniem ich ,ale postarał się i zagadł gdzie tzeba i znalazł zawory w serwisie Yamahy dobierając je według tego co wysłalem z nowymi(mojego) koszt
wało mnie to 260zł
na dzień dzisiejszy głowica wymyta jest Akrom i czeka na zawory i skladnie silnika
jak masz jakies pytanie to pisz na gg : 194 56 183 jestem od 20 do 2:30

często jestem na niewidoku ale smialo możesz pisac napewno odpisze
