Strona 3 z 5

Re: "Super" Tenere 1 VJ

: 13 sty 2014, 10:33
autor: terenowiecc
Eee tak to się nie liczy, pooglądałbym sobie fotki i poczytał co i jak po kolei robiłeś :mrgreen:

Re: "Super" Tenere 1 VJ

: 13 sty 2014, 12:41
autor: Myszak
Może kiedyś, teraz to najzwyczajniej nie mam czasu na to, ale przebiega to standardowo jak u wszystkich ;)
Rama i wahacz proszkowo, w silniku; tłok, pierścienie, łożyska, docieranie gniazd zaworowych, montaż całego zespołu kopniaka, malowanie, reszta części; jak uszkodzone- wymiana, jak ok, to nasmarowanie i montaż.
Zostało mi jeszcze przerobienie instalacji, montaż; gniazda 12V, kontrolki ładowania akumulatora, adaptacja nowych przełączników, znalezienie tego cholernego prawego boczka i pospawanie stelaży bocznych. Później już tylko docieranie ;)

Re: "Super" Tenere 1 VJ

: 08 lut 2014, 21:35
autor: Myszak
Jest trochę czasu, więc pojawią się i zdjęcia ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na chwilę obecną została kosmetyka, poprawienie boczków, no i docieranie, jak tylko śniegi zejdą ;)
Czy jakbym się zdecydował na sprzedaż swojego kompletu e-09 z 2013 roku, to byliby chętni?

Re: "Super" Tenere 1 VJ

: 09 lut 2014, 15:38
autor: Myszak
Silnik odpalony, wszystko działa i buczy. Pierwsze 30km już za mną, olej wymieniony na nowy. Mam jednak problem z tym, że przerywa powyżej 5tys obr. Być może jest to sprawa gaźnika, ale z drugiej strony jeżeli przed remontem miałem gaźnik regulowany, czyszczony i synchronizowany, co owocowało nienaganną pracą silnika, to czy wstawienie nowego tłoka, dotarcie zaworów, ich montaż i demontaż bez ruszania, mogły mieć wpływ na rozregulowanie?

Re: "Super" Tenere 1 VJ

: 09 lut 2014, 16:10
autor: Pawlo
To jest oczywista sprawa, że trzeba zrobić regulację po remoncie. A z przerywaniem powyżej 5k obr. było opisane na forum co dokładnie trzeba przestawić, ale na tą chwilę nie pamiętam.

Re: "Super" Tenere 1 VJ

: 09 lut 2014, 17:29
autor: qpa
Wywal te kostki elektryczne bo kują w oczy a ich trwałość jest śmieszna.

Ogólnie motocykl ładnie zrobiony :) daj znać jak uporasz się z przerywaniem - napisz co się stało.

Re: "Super" Tenere 1 VJ

: 09 lut 2014, 18:40
autor: ArturS
Przerywanie pod wysokim obciążeniem - brzmi jak ustawienie poziomu paliwa w komorze sposobem na odwrócony gaźnik ;) Wężykiem sprawdzone?

Re: "Super" Tenere 1 VJ

: 09 lut 2014, 19:56
autor: Myszak
Jutro powalczę z gaźnikami, zobaczymy co uda się ugrać, trzeba się śpieszyć i jeździć, zanim zima wróci. :)

Re: "Super" Tenere 1 VJ

: 28 lut 2014, 17:01
autor: Myszak
2 tygodnie walki zaowocowało; 32312-krotnym wyciąganiem gaźników, 32321-krotnymi zmianami ustawień poziomu paliwa i składu mieszanki. Niestety żadna z moich prób nie zakończyła się sukcesem. Tenere odstawiłem na początku tygodnia do znajomego mechanika, a dzisiaj ją odebrałem i jestem szczęśliwy, bo wreszcie wszystko hula jak należy.
Dla potomnych przedstawiam błahe przyczyny, aby każdy wiedział na przyszłość od czego należałoby zacząć :)
1. Niewystarczające połączenie masowe modułu
2. Niepotrzebnie zaślepione tłumiki szmerów ssania( byłem pewien, że mając pokrywę airboxa od 3aj, nie będą mi potrzebne te dodatkowe wloty powietrza z nad cylindra, które fabrycznie występują w airboxie 1vj)
3. Leciutko przytkana dysza wolnych obrotów
4. Zbyt dosłownie zinterpretowane ustawienia nominalne gaźnika
5. Zbyt obficie nasączony olejem filtr powietrza

To by było na tyle :)

Re: "Super" Tenere 1 VJ

: 28 lut 2014, 19:19
autor: terenowiecc
Każdy punkt sprawdzałem u siebie a i tak żadnego efektu nie było dopóki poziomu paliwa odpowiednio nie zmniejszyłem :lol:
Także wszystko musi być dopracowane, jak widać nawet wydający się bzdet ma znaczenie.

Zdaj co jakiś czas relację jak Ci to śmiga :browar: