Yamaha XT600 43F

Pokaż innym swój motocykl!
Zmyler
Lubiący błoto
Posty: 67
Rejestracja: 25 kwie 2014, 14:49
Motocykl: LC4620SC+EXC525+GSF1200
Lokalizacja: Lublin

Re: Yamaha XT600 43F

Post autor: Zmyler »

Fakt na filmie wygląda to jakby to były 2 identyczne motocykle. Według mnie najważniejsze że Ty czujesz różnicę przed i po remoncie. Znam tą satysfakcje dobrze wykonanej roboty i sensownie wydanej kasy kiedy naprawdę czuć efekt .Może kiedyś da radę spotkać się , porównać motocykle, razem poryć ,w końcu nie mieszkamy daleko. A i obowiązkowo :browar: po jeździe zrobić.
mazi
Administrator
Posty: 1006
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: Yamaha XT600 43F

Post autor: mazi »

Chętnie, trzeba się spotkać.
Różnica z pewnością jest, ale nie jest to przepaść taka jak wcześniej była.

Dzisiaj dla porównania szliśmy pełnym gazem z kolegą, on na 525exc, lekko pod górkę. Kat mocniejszy, ale ta różnica porównywalna do tej z filmu, gdzie znajomy na LC4 goni przede mną.

Mocy aktualnie jest wystarczająco. W wąwozach robię te same podjazdy co chłopaki na lżejszych, co ich trochę zawstydza.
Jednak muszę brać ciągle poprawkę na zawieszenie.

Jedynie szkoda, że reakcja na gaz nie jest taka jak w kacie. Łatwiej byłoby np. na koło pójść.
---
Pozdrawiam
mazi
Zmyler
Lubiący błoto
Posty: 67
Rejestracja: 25 kwie 2014, 14:49
Motocykl: LC4620SC+EXC525+GSF1200
Lokalizacja: Lublin

Re: Yamaha XT600 43F

Post autor: Zmyler »

No - podciśnieniowego gaźnika nie oszukasz, chociaż słyszałem coś o skracaniu sprężyny przepustnicy i zwiększaniu średnicy otworu przy membranie ale nie zagłębiałem się w ten temat i nie mam pojęcia ile to daje. Powiem szczerze że jestem ciekawy co za potwora stworzyłeś że lata prawie jak exc.Myślę że za jakiś tydzień góra dwa będę będę mógł siąść na motocykl (od miesiąca nie jeździłem po operacji) to może coś wyjdzie ze wspólnego jeżdżenia.
mazi
Administrator
Posty: 1006
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: Yamaha XT600 43F

Post autor: mazi »

Sprężynę mam skróconą. Gardziel nieruszana. Wydech kwasiak kolanko i Laser ProDuro na końcu.
Do potwora to mu jeszcze daleko, ale wg mnie jest duuużo lepiej niż było.
Jedynie reakcja na gaz nie ta, przez to trudniej poderwać go na koło niż takiego LC4.

Jak coś daj znać, pojedziemy w wąwóz gdzie czasami uprawiam mini wspinaczkę :-)
---
Pozdrawiam
mazi
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2500
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Yamaha XT600 43F

Post autor: Pawlo »

Mazi, zawsze możesz jeszcze skręcić otwarcie drugiej przepustnicy na ~2mm zamiast ori 7mm. Sprzęt zrobi się bardziej narwisty, a że latasz głównie w terenie to nie powinno Ci to aż tak przeszkadzać w normalnej jeździe ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Yamaha XT600 43F

Post autor: Gacek »

Tak ogolnie z regularnej odkretki bez kombinacji idzie ci na gumę czy problemy wystepują tylko podczas jazdy off ?
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
mazi
Administrator
Posty: 1006
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: Yamaha XT600 43F

Post autor: mazi »

Zależnie od biegu. Na 1ce z odkrętki, ale to nie wyczyn.
Na 2ce tez, ale tu juz musze odpowiedni moment wybrac.
Z tego co kojarzę to na 3ce potrzebny już jest balans ciala, czasami szarpniecie kierą i odwijka.
Muszę zwrócić uwagę, bo przyznam że nigdy nie przykładałem się do tego.
NIgdy nie strzelam ze sprzęgła, więc może gdyby tak robić byłoby inaczej.

Gdybym np. na 3ce z gazu był go w stanie rwać do pionu kiedy i jak chcę to byłoby wyśmienicie, bo na szybszych przelotach mógłbym przeskakiwać przednim kołem np. kałuże :biggrin:

Potencjał w tym piecu jest, ale wg mnie wszystko rozbija się o gaźnik. Być może na oryginalnych jest jeszcze pole do manewru (nie próbowałem ruszać sterowania prawym gaźnikiem, ale coś czuję że to zrobię), jednak to i tak dalej nie będą efekty jakby wsadzić np. FCR39.
---
Pozdrawiam
mazi
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Yamaha XT600 43F

Post autor: Gacek »

To masz taki nazwijmy to standart :) . Na tym forum o ile dobrze pamietam :bylo: kolega kubas wrzucał filmik gdzie krecił swoją ttr na 3 biegu na gume (tyle ze na asfalcie )i było to takie delikatne kombinowane wg mnie bo nie było to czyste odejscie z manety na gumę :roll: .
Jak dla mnie to miałbym zdrowego pietra jakby xt przy swojej specyfice oddawania mocy właziło na gume z regularnej odkretki manetką gazu na 3 biegu :? .
Mam podobnie jak ty 1 wstaje 2 to już niemrawo o reszcie mozna zapomnieć :lol: .
Co do swapu gaxnikowego - ja się bawiłem trochę (szkoda nawet pisac ) moja znajomosć tematu brzmi jak ci wydech nie pociagnie to mozesz sobie wsadzic nawet wtrysk i tak ci to nie wiele pomorze ;) .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
mazi
Administrator
Posty: 1006
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: Yamaha XT600 43F

Post autor: mazi »

Możliwe, że to co aktualnie mam to dopiero zdrowa seria :panika:
---
Pozdrawiam
mazi
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: Yamaha XT600 43F

Post autor: glina »

mazi,

Jak to skrócenie sprężyny konkretnie wygląda ?

Gacek,

Kubas miał tam kolektor o większej średnicy, jeśli dobrze pamiętam. Pewnie to pomaga w jakimś stopniu.
ODPOWIEDZ