Yamaha XT600 43F
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
Możliwość podpięcia obrotomierza na pewno jest, wyjście na napęd zapewne jest zaślepione tak jak było u mnie.
Z dostępnością napędu nie powinno być problemu, trzeba by prześledzić alledrogo i pewnie znalazłoby się coś, z obrotomierzem podobnie.
Sprawdź u siebie czy masz miejsce na wyjście obrotomierza, powinno być w miejscu zaślepki (te 3 śrubki):
Z dostępnością napędu nie powinno być problemu, trzeba by prześledzić alledrogo i pewnie znalazłoby się coś, z obrotomierzem podobnie.
Sprawdź u siebie czy masz miejsce na wyjście obrotomierza, powinno być w miejscu zaślepki (te 3 śrubki):
- ogur69
- Po kostki w błocie
- Posty: 298
- Rejestracja: 21 sty 2010, 21:40
- Lokalizacja: witnica
Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
umnie wtym miejscu jest okrągły kapsel wciskany atam gdzie uciebie jest ta górna śruba jest mocowany uchwytem przewód oleju do ramy uchwyt ten zabezpiecza kapsel przed wypadnięciem może gniazdo w głowicy jest takie same
jutro zrobię foty głowicy zobaczysz jak to umnie wygląda . z którego roku jest twój silnik gdyż po 95 był znowu obrotomierz
jutro zrobię foty głowicy zobaczysz jak to umnie wygląda . z którego roku jest twój silnik gdyż po 95 był znowu obrotomierz
ludzie dzielą się na czystych i szczęśliwych
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
No to dokładnie o to chodzi, bo u mnie ta zaślepka była dorabiana - nie jest oryginalna. Także ten kapsel to po prostu oryginalna zaślepka i pod nim jest wejście na napęd obrotomierza
- ogur69
- Po kostki w błocie
- Posty: 298
- Rejestracja: 21 sty 2010, 21:40
- Lokalizacja: witnica
Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
noto fajnie chyba niebędzie problemu bo zasmucił mnie troche brak dwuch śrub wyglądało jakby inny model-roznik silnika z niemożliwością montażu obrotka
ludzie dzielą się na czystych i szczęśliwych
- ogur69
- Po kostki w błocie
- Posty: 298
- Rejestracja: 21 sty 2010, 21:40
- Lokalizacja: witnica
Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
na pierwszej stronie tematu jest foto tylnego koła z zębatką jest trochę mała wzrokowo czy ona może ma 39zębów jeśli tak to jak się podróżoje na tak szybkim pszełożeniu.umnie po zakupie spszęta było 16/45 zamiast 15/45 trasowo było super 4l/100km przy przelotowej 100km/h nawet wlekkim terenie było ok. dopiero w ciężkich przeprawach jedynka była zaszybka więc zastosowałem przednią zębatke 14z i jest wporzo na czwórce moge nadal przekraczć 100km/h i bardzo łatwo staje na koło niemusiałem zkracać łańcucha teraz jak lece w trase kilkaset km to zapodaje z przodu 16z
ludzie dzielą się na czystych i szczęśliwych
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
Przy zakupie przełożenie było 15/40, na jedynce XT wkręcał się do 70, na 2 do 100, na 3 do 130, dalej nie wiem, ale pewnie ze 145-150km/h by dał radę. Więc przełożenie w trasę jest jak najbardziej ok, ale w terenie to nie sprawdza się. Teraz zakupiłem do przodu zębatkę 14z więc trochę krótsze przełożenia powinny być. W garażu mam jeszcze nowiutką 47z na tył, ale na jej zamontowanie poczekam do zmiany napędu, bo obecnie mam za krótki łańcuch i nie da rady jej wsadzić.
Co do spalania to w terenie 6-6,5l wychodzi, najwięcej spalił mi 6,7l jak przeleciałem terenem 100km, ale wtedy moto dostało na prawdę w kość. W trasie jak Brejdak latał wyszło 4,5l prędkości 120km/h i więcej, więc raczej ok.
Co do spalania to w terenie 6-6,5l wychodzi, najwięcej spalił mi 6,7l jak przeleciałem terenem 100km, ale wtedy moto dostało na prawdę w kość. W trasie jak Brejdak latał wyszło 4,5l prędkości 120km/h i więcej, więc raczej ok.
-
- Administrator
- Posty: 1006
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
ee tak szybko to non stop nie bylo... przelotowa 100-120, przy wyprzedzaniu więcej.terenowiecc pisze: W trasie jak Brejdak latał wyszło 4,5l prędkości 120km/h i więcej, więc raczej ok.
no i ta szeroka opona z tylu swoje tez na czarnym robi...
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
Wg. samochodwego licznika było spokojnie do 140km/h.
Fakt, z tyłu AC10 140/80 więc kawał gumy i moto miało co ciągnąć
Fakt, z tyłu AC10 140/80 więc kawał gumy i moto miało co ciągnąć
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
Mały update tematu.
Moto odpalone, pierwsza jazda zaliczona
Bracia:
Więcej foto:
http://picasaweb.google.pl/terenowiecc/ ... Remont2009#
Zostało jeszcze kilka szczegółów do zamontowania. Boczki aktualnie malują się i nie są jeszcze gotowe, ale niebawem zamontuję je więc moto będzie lepiej wyglądało.
Niedługo pierwsze wypady w las...
Moto odpalone, pierwsza jazda zaliczona
Bracia:
Więcej foto:
http://picasaweb.google.pl/terenowiecc/ ... Remont2009#
Zostało jeszcze kilka szczegółów do zamontowania. Boczki aktualnie malują się i nie są jeszcze gotowe, ale niebawem zamontuję je więc moto będzie lepiej wyglądało.
Niedługo pierwsze wypady w las...
-
- Administrator
- Posty: 1006
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10
a tu jeszcze jeden nasz przyjaciel:
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi