Kilka razy już pojeżdżone po wymianie napędu więc chcę się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami.
Jak już zdążyłem wspomnieć, przednią zębatkę 15 wymieniłem na 16. Tył został 45. Zmianę poczyniłem w celu możliwości podróżowania w trasach z większą prędkością przelotową. Cel poniekąd osiągnięty, ale tylko "poniekąd" Owszem teraz prędkość z jaką mogę lecieć przy 3 tysiącach obrotów wzrosła do około 120km/h, ale to by było na tyle....... i tu zaczyna się ból. Na standardowym zestawie zębatek 15/45 owszem obroty były większe a prędkości niższe, ale licznik wyskalowany do 140km/h zamykałem i motocykl gonił żwawo dalej. Po wymianie na 16/45 piąty bieg zachowuje się jak nadbieg, czyli rozpędzę się do 120km/h a dalej to już w zależności czy jadę z górki i czy wiatr w plecy
Jednym słowem pozytywne aspekty są takie, że prawdopodobnie spadnie spalanie na trasach , ale strata dynamiki jest mocno odczuwalna. Tragedii nie ma i na pierwszych czterech biegach praktycznie nie czuć różnicy tylko dopiero na piątce. Jakoś się przyzwyczaję do tego i zajeżdżę ten napęd do końca, ale kolejny będzie powrotem do standardowej 15 zębów na przód.
XT 600 E 1996
- Ericco
- Lubiący błoto
- Posty: 52
- Rejestracja: 22 maja 2012, 14:01
- Motocykl: XT 600 E
- Lokalizacja: Lublin
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 257
- Rejestracja: 26 sie 2013, 10:01
- Motocykl: xt600
Re: XT 600 E 1996
Silnik zamęczysz i wcale na dobre niepolepszyłeś takim przełorzeniem . Sprzęgło spalisz przy ruszaniu i korba od obciążenia może dzwonić
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: XT 600 E 1996
Zdawcza to wydatek 30-40zł, kup i nie męcz siebie i silnika.
Charakterystyka singla jest taka a nie inna, albo kochasz albo nienawidzisz
Charakterystyka singla jest taka a nie inna, albo kochasz albo nienawidzisz