Cylinder głowica 3TB vs 2KF
: 01 wrz 2012, 19:28
Witam!
Czy ktoś wie czy cylinder i głowica jest taka sama w 100% w 3TB '90 i w 2KF ???
Silnik mam 3TB ale głowicę 2KF. Cylinder to już sam nie wiem.
Problem jest z łańcuchem rozrządu (MORSE).
Wymieniony w na wiosnę, a teraz jest na pięć ząbków przed końcem
Przy wymianie, problem był z ustawieniem równo znaków rozrządu.
Okazało się, że koło zębate wałka rozrządu było minimalnie inne w moim (chyba 3TB) a w 2KF u kumpla (akurat miał rozłożony swój silnik).
Koła te po przyrównaniu do siebie były przesunięte o pół zęba.
Założyliśmy koło z 2KF i znaki ustawiły się idealnie.
Kupiłem więc sobie takie koło i zamontowałem u siebie.
I wszystko grało aż nie sprawdziłem teraz napinacza, bo właśnie pierścienie mi zaczęły przepuszczać i będę musiał zrobić szlifa.
Moto pali od strzała - ciepły czy zimny.
No ale co z tym rozrządem, przecież nie będę wymieniał co pół roku,
szczególnie że km nabiłem może z 2000 - tylko lekki OFF po lesie.
Czy ktoś wie czy cylinder i głowica jest taka sama w 100% w 3TB '90 i w 2KF ???
Silnik mam 3TB ale głowicę 2KF. Cylinder to już sam nie wiem.
Problem jest z łańcuchem rozrządu (MORSE).
Wymieniony w na wiosnę, a teraz jest na pięć ząbków przed końcem

Przy wymianie, problem był z ustawieniem równo znaków rozrządu.
Okazało się, że koło zębate wałka rozrządu było minimalnie inne w moim (chyba 3TB) a w 2KF u kumpla (akurat miał rozłożony swój silnik).
Koła te po przyrównaniu do siebie były przesunięte o pół zęba.
Założyliśmy koło z 2KF i znaki ustawiły się idealnie.
Kupiłem więc sobie takie koło i zamontowałem u siebie.
I wszystko grało aż nie sprawdziłem teraz napinacza, bo właśnie pierścienie mi zaczęły przepuszczać i będę musiał zrobić szlifa.
Moto pali od strzała - ciepły czy zimny.
No ale co z tym rozrządem, przecież nie będę wymieniał co pół roku,
