Przewody w STALOWYM OPLOCIE, warto?

Forum dotyczące nadwozia, zawieszenia, układu hamulcowego, napędowego, ogumienia i innych podzespołów nie związanych z silnikiem.
koziarz
Lubiący błoto
Posty: 21
Rejestracja: 31 maja 2012, 19:47

Re: Przewody w STALOWYM OPLOCIE, warto?

Post autor: koziarz »

Nie chce zaczynać nowego wątku, ale mam pytanie
mam xt600 43 f z 86 roku kiedy był przewód wymieniany nie mam pojęcia, płyn niedawno, klocki nowe i tak klamka praktycznie idzie do manetki hamuje bo hamuje, ale rewelacji nie ma i teraz co radzicie od czego zacząć od przewodu czy od regeneracji pompy ale nie wiem czy pomoże bo w sumie nigdzie nie cieknie
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: Przewody w STALOWYM OPLOCIE, warto?

Post autor: terenowiecc »

Wzrasta opór po kilku naciśnięciach klamki? Może nadal nie jest dobrze odpowietrzony układ?
Tutaj jest napisane jak skutecznie odpowietrzać:
viewtopic.php?f=17&t=1739

Inna sprawa to to, że seryjny hampel w XT pozostawia wiele do życzenia jeżeli chodzi o jego skuteczność.
U siebie miałem pompę z XR650L, znacznie poprawiało to dozowalność i skuteczność ale nadal tarcza mała i zacisk byle jaki.
koziarz
Lubiący błoto
Posty: 21
Rejestracja: 31 maja 2012, 19:47

Re: Przewody w STALOWYM OPLOCIE, warto?

Post autor: koziarz »

Ten płyn w zeszłym roku kumpel zmieniał, jest opór na klamce, ale tak pisałem żeby zablokować koło praktycznie klamka jest na manetce, może faktycznie za dużo oczekuje od XT-esi ;) i się zastanawiałem jak poprawić hamulec
ODPOWIEDZ