Strona 3 z 3

Re: TTR z rozrusznikiem?

: 29 lis 2011, 20:10
autor: Pawlo
Gacek pisze:Pawlo z moich informacji tt ma 270 mm skoku na przodzie ,- 290 - 310mm ma rozwinięty na bazie tej konstrukcji zawias montowany w yz ,wr ale nie zamierzam tu się upierać bo realnie nie mierzyłem tt .
Wiec wg moich informacji ttr na kopniaka posiadała zawieszenia o największym skoku .
Też tak mi się wydaje. Skok w TT-S nigdzie nie jest podany, znalazłem tylko na tej stronce http://www.rallye-tenere.net/Stamb_tt_600_s-e.htm i nie zdziwiłbym się, gdyby faktycznie taki był.

Yadam, jak byś nie mógł się zdecydować to możesz mnie odwiedzić, pozwolę ci "kopnąć" mojego sprzęta :lol:

Re: TTR z rozrusznikiem?

: 29 lis 2011, 20:31
autor: yadam
Pawlo pisze:
Gacek pisze:Pawlo z moich informacji tt ma 270 mm skoku na przodzie ,- 290 - 310mm ma rozwinięty na bazie tej konstrukcji zawias montowany w yz ,wr ale nie zamierzam tu się upierać bo realnie nie mierzyłem tt .
Wiec wg moich informacji ttr na kopniaka posiadała zawieszenia o największym skoku .
Też tak mi się wydaje. Skok w TT-S nigdzie nie jest podany, znalazłem tylko na tej stronce http://www.rallye-tenere.net/Stamb_tt_600_s-e.htm i nie zdziwiłbym się, gdyby faktycznie taki był.

Yadam, jak byś nie mógł się zdecydować to możesz mnie odwiedzić, pozwolę ci "kopnąć" mojego sprzęta :lol:
bardzo chetnie :) tylko czy zdaze przed sniegiem?
do wroclawia mam A4 ;)
pzdr.

Re: TTR z rozrusznikiem?

: 30 lis 2011, 16:16
autor: Pawlo
Dla mnie żaden problem :) Możesz wpadać, póki sprzęt jeszcze nie rozebrany ;)

Re: TTR z rozrusznikiem?

: 01 gru 2011, 21:44
autor: wejnus19one
Ja mam TTR wersję bez rozrusznika, i wiele razy sporo się napociłem, żeby ją odpalić ( przykładowo jak mi zgasła torfie sięgającym po płytę silnika :twisted: ) , ale za to atutem jest to,że nie masz akumulatora, nie musisz martwić się,że ci padnie na zimę itp. przez co jest trochę lżejsza. Poza tym uważam,że efektowniej wygląda odpalanie na kopa tego moto. Jest to dość spora maszyna a plus dźwięk zazębiającego się startera ... robi respekt. Ale to kwestia gustu ;) . I tak jak wspomnieli inni, rozruszniki są w nowszych egzemplarzach, co wiąże się ze sporymi cenami. Więc czy warto ?

Re: TTR z rozrusznikiem?

: 01 gru 2011, 22:09
autor: -gumis-
wejnus19one pisze: I tak jak wspomnieli inni, rozruszniki są w nowszych egzemplarzach, co wiąże się ze sporymi cenami. Więc czy warto ?
Stanowczo i zdecydowanie potwierdzam ,że warto!!!

Re: TTR z rozrusznikiem?

: 02 gru 2011, 16:31
autor: terenowiecc
A tak z innej beczki jeszcze zapytam jak się ma USD z TT do zawiasu z TTR, oczywiście chodzi mi o TTS i TTR a nie te okrojone wersje z rozrusznikiem? Są duże różnice w tłumieniu, może w regulacji czy w innych kwestiach?

I jeszcze jedno pytanie co do skoku zawiasu w XT, ile mm skoku ma XT na przodzie i tyle (43F, 3AJ, 1VJ albo inny stary XT, nie te nowsze od 3TB poczynając)? Bo jak tak czytam to już zwątpiłem...

Pozdrawiam
Mateusz

Re: TTR z rozrusznikiem?

: 02 gru 2011, 17:02
autor: Pawlo
terenowiecc pisze:A tak z innej beczki jeszcze zapytam jak się ma USD z TT do zawiasu z TTR, oczywiście chodzi mi o TTS i TTR a nie te okrojone wersje z rozrusznikiem? Są duże różnice w tłumieniu, może w regulacji czy w innych kwestiach?
W TTR jest regulacja dobicia i odbicia, w TTS tylko jedno z tych dwóch, ale nie pamiętam które ;) Nie latałem jeszcze TTR więc nie wiem jakie są odczuwalne różnice. Chyba Trampek miał te dwa sprzęty to może się wypowie :)

Re: TTR z rozrusznikiem?

: 20 gru 2011, 19:50
autor: Trampek
Pawlo pisze: Chyba Trampek miał te dwa sprzęty to może się wypowie :)
Miał,miał ale trochę już dawno więc różnic w prowadzeniu już tak bardzo nie pamięta. Różnic w prowadzeniu to ja już nie pamiętam, mechanicznie to TTR jest bardziej zbity niż TTS, TTS ma podzespoły bardziej roz.ebane po ramie. Więc na pewno mają różne środki ciężkości i balans.
Pawlo pisze:TTRE... I z tyłu nie ma Ohlinsa.
Ma sachsa.