TTR > kit rozrusznika> XT 3TB.
: 15 lis 2011, 18:30
Witam
Jak pisałem kiedyś że rozruszniki są dla mięczaków i kopka wystarcza to po 5 latach zmiękłem i chce ruchawkę
.
Teraz silnik będzie 3TB bo jest najbardziej zbliżony to TTR i był montowany w TTRE. Albo podmienię tylko wał. To się zobaczy. Która skrzynia w lepszym stanie
Sprawa zapłonu: przyglądając się deklowi 3TB i mojemu jest prawie identyczny tzn umiejscowienie i sam impulsator i cewki. Jak wiemy TTR nie śmaga na module z XT bo „podobno są inne znaki na kole magnesowym” sam czop wału jest identyczny czyli moje koło da radę do XT. Tylko czy jest tam miejsce na przykręcenie koła zębatego od rozrusznika. Ja ostatni raz zaglądałem tam właśnie 5 lat temu i nie pamiętam a nie chce rozbierać bo na razie nie mma potrzeby może ktoś ma lub pamięta?? ????Bo już było by pykne jak bym modułu nie musiał kupować od 3tb.
Kwestia czysto finansowa bo w mojej kości są potrzebne sygnały dla modułu od 3TB to nie problem ale mam 2x moduł TTR to szkoda by się marnowały.
Na pewno będzie robiona korba… co polecacie ???
Szlif jeszcze zobaczę bo mój od TTr pakiet jest bdb może tylko lekkie honowanie i nowe org pierścienie. Głowica na pewno profilaktycznie uszczelniacze i dotarcie delikatne zaworów.
Martwi mnie tylko zbiornik oleju bo od wersji TTRE jest mniejszy mój zajmuje przestrzeń rozrusznika . hmm
Kolejna sprawa akumulator instalacja to nie problem ale chciał bym aku coś na wzór KTM czyli jak najmniejszy ale wystarczający na np. 2 rozruchy po krótkim czasie ( kopajka zostaje tyż) jakie jest aku W XT prąd rozruchowy i pojemność i czy ktoś montował jakieś mniejsze pojemności ??
To w sumie
PS
Temat jest w XT bo pytania głównie do posiadaczy XTeków
Jak pisałem kiedyś że rozruszniki są dla mięczaków i kopka wystarcza to po 5 latach zmiękłem i chce ruchawkę
.
Teraz silnik będzie 3TB bo jest najbardziej zbliżony to TTR i był montowany w TTRE. Albo podmienię tylko wał. To się zobaczy. Która skrzynia w lepszym stanie
Sprawa zapłonu: przyglądając się deklowi 3TB i mojemu jest prawie identyczny tzn umiejscowienie i sam impulsator i cewki. Jak wiemy TTR nie śmaga na module z XT bo „podobno są inne znaki na kole magnesowym” sam czop wału jest identyczny czyli moje koło da radę do XT. Tylko czy jest tam miejsce na przykręcenie koła zębatego od rozrusznika. Ja ostatni raz zaglądałem tam właśnie 5 lat temu i nie pamiętam a nie chce rozbierać bo na razie nie mma potrzeby może ktoś ma lub pamięta?? ????Bo już było by pykne jak bym modułu nie musiał kupować od 3tb.
Kwestia czysto finansowa bo w mojej kości są potrzebne sygnały dla modułu od 3TB to nie problem ale mam 2x moduł TTR to szkoda by się marnowały.
Na pewno będzie robiona korba… co polecacie ???
Szlif jeszcze zobaczę bo mój od TTr pakiet jest bdb może tylko lekkie honowanie i nowe org pierścienie. Głowica na pewno profilaktycznie uszczelniacze i dotarcie delikatne zaworów.
Martwi mnie tylko zbiornik oleju bo od wersji TTRE jest mniejszy mój zajmuje przestrzeń rozrusznika . hmm
Kolejna sprawa akumulator instalacja to nie problem ale chciał bym aku coś na wzór KTM czyli jak najmniejszy ale wystarczający na np. 2 rozruchy po krótkim czasie ( kopajka zostaje tyż) jakie jest aku W XT prąd rozruchowy i pojemność i czy ktoś montował jakieś mniejsze pojemności ??
To w sumie
PS
Temat jest w XT bo pytania głównie do posiadaczy XTeków