Ernest - zacząłbym od tego czy w ogóle trafisz silnik do TTR (a z tego co wiem od XT nie będzie pasował, inne jest tylne mocowanie)...erni2012 pisze:jakie są koszty żeby kupić używany silnik w całosci w dobrym stanie?
do ttr 600 oczywiscie
Niestety, tych silników zbyt dużo na rynku nie widać.
Poza tym jeżeli już się trafi to albo będzie zakatowany albo będzie kosztował połowę wartości motocykla.
Nie wiem w jakim stanie jest Twój, niestety nie udało się odpalić motocykla. Powodów dymienia może być wiele, tak też i koszty mogą być różne.
Skoro cała góra jest od starego XT to wszystko tam może się dziać - począwszy od uszczelniaczy zaworowych (koszt uszczelniaczy to 60PLN + 120PLN uszczelka pod głowicę + robocizna), poprzez wybite prowadnice zaworowe, a skończywszy na zużytym tłokiem, cylindrem, korobowodem. CHGW co tam jest i dlaczego poddymia/dymi.
Rozpiętość kosztów remontu góry szacowałbym od 400 (same uszczelniacze+robocizna) do 2500zł (o ile nie będzie problemów z gwintami co w przypadku góry od starego XT nie jest wcale takie niemożliwe).
Jeżeli mogę coś doradzić to:
1. chcesz trzymać dalej ten motocykl - rozbierz go i zrób porządny remont góry od A do Z, nie oszczędzając na niczym.
2. nie odpowiada Ci brak elektrycznego rozrusznika - sprzedaj go komuś kto będzie świadomy co nabywa.