Strona 1 z 2

Gaźnik i przewody

: 06 maja 2011, 17:15
autor: siCk_BoY_
Witam.
Poskładałem w końcu silnik i o dziwo TENERKA po remoncie odpaliła jak motocykl z salonu bez żadnych problemów. Problem pojawił się po wyłączeniu silnika.
Mianowicie z gaźnika zaczęło wyciekać paliwo.

Obrazek

Paliwo zaczęło wyciekać z dyszy zaznaczonej numerem 1. Czy tam powinien być jakiś wężyk? jeśli tak to do czego ma być podłączony?

Re: Gaźnik i przewody

: 06 maja 2011, 17:38
autor: paulxp4
witam ja w xt-ku mam tam wężyk i jest wypuszczony poza silnik mnie sie wydaje ze jak sie przeleje paliwo w gazniku to sie wylewa na zewnacz ja jeszcze nie zauwazylem u siebie chyba ze przy jakiejs glebie;P

Re: Gaźnik i przewody

: 06 maja 2011, 17:40
autor: paulxp4
no to moze pływak sie przyklinował

Re: Gaźnik i przewody

: 06 maja 2011, 17:55
autor: daszek
U mnie w tt nic tam nie ma.

Re: Gaźnik i przewody

: 06 maja 2011, 18:35
autor: qpa
to jest miejsce do spuszczania paliwa z gaźnika, wykręć tą śrubę i wymień oring na nowy.

Re: Gaźnik i przewody

: 06 maja 2011, 20:16
autor: jacekxt60043f
masz kolego zawieszony pływak lub za wysoko ustawiony poziom paliwa :!:
tak jak pisze kol.wyżej, nr.1-to śruba do spuszczania wachy z komory pływakowej.
2-przelew :!: widzę że masz zał. filterek paliwa,ale mógł ci podejść jakiś syf pod zaworek który puszcza i zamyka wache do gażnika i paliwo leje przelewem.mi się często tak zdażało-lecz po zam. filterka spokój :idea:

Re: Gaźnik i przewody

: 07 maja 2011, 09:12
autor: siCk_BoY_
ale paliwo nie leje się z nr 2 tylko z nr. 1. Postaram się znaleźć gdzieś nowy filtr i wymienić. Jest możliwość zakupienia samego oringu? czy trzeba kupować cały zestaw naprawczy gaźnika?

Re: Gaźnik i przewody

: 07 maja 2011, 13:55
autor: jacekxt60043f
czyli leje się ze spustu wymień sam oring i będzie o.k.
weś ten stary na wzór i przejdz się po motozbytach, może ci coś dobiorą :idea:
lub sam sobie coś tam zmotaj :!:

Re: Gaźnik i przewody

: 07 maja 2011, 14:20
autor: loko
Nr 2 tam nic nie ma to jest tylko odlew…przynajmniej w TT.
Nr 1 służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej. Również w środku komory pływakowej jest rureczka ustawiona mniej więcej na wysokości zakładanego poziomu paliwa jak jest poziom trochę za wysoki to przeleje się przez rureczkę i wypłynie przez NR1
Nr 3 przelewowy np. bo glepie tamtędy wycieknie paliwo
Nr 4 odpowietrzenie gaźnika … jest między dwoma gaźnikami ..
Obrazek
Obrazek

Jak leje Ci z nr 1 to masz za wysoki poziom paliwa ( przyblokowany pływak zanieczyszczony zaworek lub jak koledzy wyżej o ring itp….

Pamiętaj, że jak zdejmiesz osłonę komory pływakowej to część gdzie wchodzi zaworek jest wyjmowana ona jest wciśnięty w korpus gaźnika, ale jak się wyjmie to.. to tam jest jeszcze plastikowa siateczka i często jest tam od diabła syfu a mało kto to wyjmuje bo to ciasno siedzi

Re: Gaźnik i przewody

: 08 maja 2011, 20:12
autor: siCk_BoY_
CHyba jednak wyszło na to, że był zawysoki poziom paliwa. Bo silnik był świeżo złożony po remoncie i być może po otworzeniu kraników zalało zbyt mocno. Wczoraj sprawdziłem i wszystko jest OK. Ale dzięki za wszelkie info. Dopiero uczę się tego wszystkiego więc każda wskazówka i wypowiedź jest dla mnie przydatna. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.