Gaźnik i przewody

Forum dotyczące problemów technicznych związanych z jednostką napędową i układem zasilania w TT
Awatar użytkownika
siCk_BoY_
Po kostki w błocie
Posty: 100
Rejestracja: 26 wrz 2010, 18:58
Lokalizacja: Lubaczów
Kontakt:

Gaźnik i przewody

Post autor: siCk_BoY_ »

Witam.
Poskładałem w końcu silnik i o dziwo TENERKA po remoncie odpaliła jak motocykl z salonu bez żadnych problemów. Problem pojawił się po wyłączeniu silnika.
Mianowicie z gaźnika zaczęło wyciekać paliwo.

Obrazek

Paliwo zaczęło wyciekać z dyszy zaznaczonej numerem 1. Czy tam powinien być jakiś wężyk? jeśli tak to do czego ma być podłączony?
Radiator - Turystyka motocyklowa www.radiator-mototurystyka.pl
Kufry motocyklowe - www.kufry-motocyklowe.pl
paulxp4
Czyścioch
Posty: 9
Rejestracja: 25 kwie 2011, 06:57
Motocykl: xt600 43f

Re: Gaźnik i przewody

Post autor: paulxp4 »

witam ja w xt-ku mam tam wężyk i jest wypuszczony poza silnik mnie sie wydaje ze jak sie przeleje paliwo w gazniku to sie wylewa na zewnacz ja jeszcze nie zauwazylem u siebie chyba ze przy jakiejs glebie;P
paulxp4
Czyścioch
Posty: 9
Rejestracja: 25 kwie 2011, 06:57
Motocykl: xt600 43f

Re: Gaźnik i przewody

Post autor: paulxp4 »

no to moze pływak sie przyklinował
Awatar użytkownika
daszek
Lubiący błoto
Posty: 43
Rejestracja: 22 kwie 2011, 14:32
Motocykl: Yamaha TT600S
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Gaźnik i przewody

Post autor: daszek »

U mnie w tt nic tam nie ma.
"nie ma boga jest motór, motór nasz pan i władca"
qpa
Po ośki w błocie
Posty: 888
Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31

Re: Gaźnik i przewody

Post autor: qpa »

to jest miejsce do spuszczania paliwa z gaźnika, wykręć tą śrubę i wymień oring na nowy.
jacekxt60043f
Po kostki w błocie
Posty: 103
Rejestracja: 31 sty 2010, 21:39
Motocykl: xt600,vs1400
Lokalizacja: świętokrzyskie

Re: Gaźnik i przewody

Post autor: jacekxt60043f »

masz kolego zawieszony pływak lub za wysoko ustawiony poziom paliwa :!:
tak jak pisze kol.wyżej, nr.1-to śruba do spuszczania wachy z komory pływakowej.
2-przelew :!: widzę że masz zał. filterek paliwa,ale mógł ci podejść jakiś syf pod zaworek który puszcza i zamyka wache do gażnika i paliwo leje przelewem.mi się często tak zdażało-lecz po zam. filterka spokój :idea:
Ostatnio zmieniony 07 maja 2011, 13:48 przez jacekxt60043f, łącznie zmieniany 1 raz.
kiedyś.... wsk, junak, cb750, k-750,rm-125.
obecnie...vs1400,xt60043f.
Awatar użytkownika
siCk_BoY_
Po kostki w błocie
Posty: 100
Rejestracja: 26 wrz 2010, 18:58
Lokalizacja: Lubaczów
Kontakt:

Re: Gaźnik i przewody

Post autor: siCk_BoY_ »

ale paliwo nie leje się z nr 2 tylko z nr. 1. Postaram się znaleźć gdzieś nowy filtr i wymienić. Jest możliwość zakupienia samego oringu? czy trzeba kupować cały zestaw naprawczy gaźnika?
Radiator - Turystyka motocyklowa www.radiator-mototurystyka.pl
Kufry motocyklowe - www.kufry-motocyklowe.pl
jacekxt60043f
Po kostki w błocie
Posty: 103
Rejestracja: 31 sty 2010, 21:39
Motocykl: xt600,vs1400
Lokalizacja: świętokrzyskie

Re: Gaźnik i przewody

Post autor: jacekxt60043f »

czyli leje się ze spustu wymień sam oring i będzie o.k.
weś ten stary na wzór i przejdz się po motozbytach, może ci coś dobiorą :idea:
lub sam sobie coś tam zmotaj :!:
kiedyś.... wsk, junak, cb750, k-750,rm-125.
obecnie...vs1400,xt60043f.
Awatar użytkownika
loko
Po kostki w błocie
Posty: 121
Rejestracja: 06 mar 2010, 16:00
Motocykl: TT600R
Lokalizacja: Toruń

Re: Gaźnik i przewody

Post autor: loko »

Nr 2 tam nic nie ma to jest tylko odlew…przynajmniej w TT.
Nr 1 służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej. Również w środku komory pływakowej jest rureczka ustawiona mniej więcej na wysokości zakładanego poziomu paliwa jak jest poziom trochę za wysoki to przeleje się przez rureczkę i wypłynie przez NR1
Nr 3 przelewowy np. bo glepie tamtędy wycieknie paliwo
Nr 4 odpowietrzenie gaźnika … jest między dwoma gaźnikami ..
Obrazek
Obrazek

Jak leje Ci z nr 1 to masz za wysoki poziom paliwa ( przyblokowany pływak zanieczyszczony zaworek lub jak koledzy wyżej o ring itp….

Pamiętaj, że jak zdejmiesz osłonę komory pływakowej to część gdzie wchodzi zaworek jest wyjmowana ona jest wciśnięty w korpus gaźnika, ale jak się wyjmie to.. to tam jest jeszcze plastikowa siateczka i często jest tam od diabła syfu a mało kto to wyjmuje bo to ciasno siedzi
motorynka(1996-1999)...jawka50(1999-2000)...mz150(2000-2001)...mz251(2001-2006)...gs500e(2003,5-2007)...TT600R(2007-
Awatar użytkownika
siCk_BoY_
Po kostki w błocie
Posty: 100
Rejestracja: 26 wrz 2010, 18:58
Lokalizacja: Lubaczów
Kontakt:

Re: Gaźnik i przewody

Post autor: siCk_BoY_ »

CHyba jednak wyszło na to, że był zawysoki poziom paliwa. Bo silnik był świeżo złożony po remoncie i być może po otworzeniu kraników zalało zbyt mocno. Wczoraj sprawdziłem i wszystko jest OK. Ale dzięki za wszelkie info. Dopiero uczę się tego wszystkiego więc każda wskazówka i wypowiedź jest dla mnie przydatna. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.
Radiator - Turystyka motocyklowa www.radiator-mototurystyka.pl
Kufry motocyklowe - www.kufry-motocyklowe.pl
ODPOWIEDZ