Strona 98 z 132

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

: 02 sie 2016, 17:10
autor: fryzjer
Rozumiem.Bardziej chodziło mi o rozszyfrowanie całego NR.VIN.Tak jak się robi to np.w samochodach.
Jeśli chodzi o oznaczenie modelu w XT,to raczej większej filozofii nie ma.Na numerze ramy,pierwsze znaki określają oznaczenie modelu.Chociaż zdarzają się wyjątki,jak np.u kolegi z forum (mallory).Jeśli chodzi o takie przydatne stronki,gdzie możesz sobie sprawdzić numery części,schematy,ewentualnie kompatybilność części z innymi modelami to polecam Ci stronkę MEGAZIP.

https://www.megazip.ru/zapchasti-dlya-motocyklov/yamaha.

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

: 10 sie 2016, 20:19
autor: KrzysioXT500
Miał ktoś z was może problem z założeniem zabezpieczeń uszczelniaczy na lagach nie moge ich założyć jakieś rady

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

: 11 sie 2016, 05:18
autor: TeTe199
Porządnie dobić uszczelniacze ? z czym dokładnie ten problem ?

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

: 11 sie 2016, 05:48
autor: KrzysioXT500
dobijałem je przez stary simer jak nie normalny i z obu stron konczą sie tam gdzie górna ścianka rowka i nie idzie wcisnąć zabezpieczeń wymiana uszczelniaczy 15 min a zakładanie zabezpieczeń 3h... :klnie:

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

: 11 sie 2016, 10:34
autor: ArturS
dobiłeś najpierw panewki, czy bijesz je przez uszczelniacz? Powinno wszystko wejść bez problemu.

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

: 20 sie 2016, 20:30
autor: KrzysioXT500
Jakoś mi sie udało je upchać , ale mam następne pytanie jak planowaliście głowice to o ile ile można splanować ?

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

: 20 sie 2016, 21:50
autor: fakir
U mnie było o 0,14mm

http://oi63.tinypic.com/n4i6wl.jpg
Nie wiem które to planowanie, ale do "stopki" zostało z dwie, trzy dychy

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

: 04 wrz 2016, 05:52
autor: KrzysioXT500
Głowica po regeneracji , złożyłem wszystko i dławi na wysokich obrotach próbowałem poziomy iglic zmieniać ale nic to nie daje już mi powoli pomysłów brakuje możliwe że to przez rozrząd zkładałem go 2x raz założyłem odwrotnie ale teraz jest tak jak ma być znaki sie pokrywają krzywki w dół chyba dobrze co jeszcze może być przyczyną dławienia na wysokich obrotach za dużo albo za mało paliwa dostaje ?

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

: 04 wrz 2016, 06:00
autor: fakir
KrzysioXT500 pisze:Głowica po regeneracji , złożyłem wszystko i dławi na wysokich obrotach próbowałem poziomy iglic zmieniać ale nic to nie daje już mi powoli pomysłów brakuje możliwe że to przez rozrząd zkładałem go 2x raz założyłem odwrotnie ale teraz jest tak jak ma być znaki sie pokrywają krzywki w dół chyba dobrze co jeszcze może być przyczyną dławienia na wysokich obrotach za dużo albo za mało paliwa dostaje ?
poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika sprawdzałeś?

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

: 04 wrz 2016, 06:56
autor: KrzysioXT500
Właśnie wyciągnąłem gaźnik rozebrałem wyczyszcze go i sprawdze jeszcze raz ale ostatnio było ok