Strona 5 z 14

Re: Trans.... adwenczer!

: 01 cze 2012, 10:36
autor: Gacek

Re: Trans.... adwenczer!

: 15 cze 2012, 09:03
autor: ArturS
Nasza garażowa zmoda po pierwszych próbach :bananaevil:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VgABeJfmDkg[/youtube]
Na razie na przedłużonym trampkowym amorku. WP z LC4 trzeba lekko przerobić, bo zbiorniczek się nie mieści.

Re: Trans.... adwenczer!

: 15 cze 2012, 10:07
autor: mazi
ArturS pisze:Nasza garażowa zmoda po pierwszych próbach :bananaevil:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VgABeJfmDkg[/youtube]
Na razie na przedłużonym trampkowym amorku. WP z LC4 trzeba lekko przerobić, bo zbiorniczek się nie mieści.


Gratki dla Thorgalla!

Tył porównując do mojego siedzi mega nisko, przez co lekki chopper wyszedł... albo takie mam tylko wrażenie.
Zaś przedni zawias wydaje się krótszy od XR'owego... ale to akurat plus, łatwiej będzie manewrować.
Ja musiałem ostro tył liftować, żeby motocykl był w poziomie.

Widzę, że niewiele zostało do zakończenia prac.

Re: Trans.... adwenczer!

: 15 cze 2012, 11:23
autor: terenowiecc
Rzeczywiście strasznie niski, jaka różnica w odległości gleba-siodło w porównaniu z oryginałem?
Tłumiczek jakiś fajny, ładnie gada :)

Re: Trans.... adwenczer!

: 15 cze 2012, 11:43
autor: ArturS
Nie robiliśmy jeszcze pomiarów. Jest na pewno dużo wyżej, bo wcześniej miałem obie stopy na ziemi, a teraz jest podobnie jak w tenerce. Tył do naciągnięcia - sprężyna jest na minimum, do tego jest na krótkiej przedłużce. Coś mi się jednak wydaje, że prześwit i tak będzie gorszy niż w 3AJ na standardowym zawiasie. No ale zawsze to kilka(naście) cm wyżej, a tego trampkowi brakowało. Przyznam też, że nie widzę tego kloca stawiać do pionu :? Pierwsze wrażenia były "wcale nie taki ciężki", ale na drugi dzień przechyliłem na siebie i o mało nie wyrżnąłem. Środek ciężkości jeszcze wyżej niż był, wali się to masakrycznie. Tenerka przy nim wydaje się być lekka jak skuterek. No ale... zobaczymy jak to będzie jeździć. Z WP z tyłu powinien być miód ;)

Re: Trans.... adwenczer!

: 15 cze 2012, 17:13
autor: Wiki
"Trans.... adwenczer!" czyli co jakiś choper ? bo nie zabardzo mogłem coś wygooglać a moto "remont" wygląda ciekawie ;p
tylko jeśli to miałby być choper czemu tak dziwnie chudo wyglądające opony .. bo coś tam nie gra z tym ;] lub hmm.. jeszcze błotnik itp :) można by było dać ładną lampę przednią z jakimś kloszem - bo oryginalne te plastyki przednie .. są ble :?

Haha Artur :P jaki komentator :lol:

Re: Trans.... adwenczer!

: 15 cze 2012, 18:01
autor: qpa
Wiki pisze:"Trans.... adwenczer!" czyli co jakiś choper ? bo nie zabardzo mogłem coś wygooglać a moto "remont" wygląda ciekawie ;p
tylko jeśli to miałby być choper czemu tak dziwnie chudo wyglądające opony .. bo coś tam nie gra z tym ;] lub hmm.. jeszcze błotnik itp :) można by było dać ładną lampę przednią z jakimś kloszem - bo oryginalne te plastyki przednie .. są ble :?

Haha Artur :P jaki komentator :lol:

ty na serio?

Re: Trans.... adwenczer!

: 15 cze 2012, 19:19
autor: terenowiecc
Wiki pisze:"Trans.... adwenczer!" czyli co jakiś choper ?
Quad ;)

Re: Trans.... adwenczer!

: 15 cze 2012, 21:11
autor: mazi
Wiki pisze:"Trans.... adwenczer!" czyli co jakiś choper ? bo nie zabardzo mogłem coś wygooglać a moto "remont" wygląda ciekawie ;p
:
Chopper pełną gębą.... a tak na poważnie to można powiedzieć, że chopper jeśli mamy na myśli sposób budowania motocykli zaraz po II Wojnie Światowej na bazie militarnych WL'ek.

Ja też wyrzucam wszystko co zbędne :-)

Bo wyglądem to żaden z niego chopper :-)

Re: Trans.... adwenczer!

: 16 cze 2012, 07:37
autor: mazi
Informacje z placu boju:

1. tulejki dystansujące przednie koło robią się u tokarza... może dzisiaj odbiorę.
2. ogniw do łańcucha RK 525 XSO nie idzie dostać w PL, masakra - cały zestaw napędowy wędruje na allegro a ja muszę kupić drugi (mimo, że ten który jest to praktycznie nówka)
3. zamówiłem materiał na osłonę silnika i boczki do baku
4. nadal nie mam przedniej lampy i owiewki
5. nadal nie mam dystansu do mocowania zacisku...


:-)