Strona 32 z 71

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 11 wrz 2015, 18:08
autor: glina
Może mi ktoś wysłać foto podnóżka od TT600E ? Bo po 2 sezonach zauważyłem, że prawy jest trochę krótszy i ciut inny w budowie. Lepiej późno niż wcale, co :confetti:

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 11 wrz 2015, 19:18
autor: Pawlo
glina pisze:Może mi ktoś wysłać foto podnóżka od TT600E ? Bo po 2 sezonach zauważyłem, że prawy jest trochę krótszy i ciut inny w budowie. Lepiej późno niż wcale, co :confetti:
Hehe, a ja przez 5 lat żyłem w niewiedzy. Dopiero teraz to zauważyłem jak wygrzebałem jakieś zdjęcia.

Image

Image

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 12 wrz 2015, 06:42
autor: glina
Ja to zauważyłem, bo po lataniu przez lato w krótkich gaciach z nakolannikami na wierzchu obdarłem prawą stronę baku bardziej niż lewą. Właśnie dlatego, że prawy podnóżek jest mniejszy i nie mogę tam nogi pewniej oprzeć.

To jest ciekawe rozwiązanie, ale drogie. I chyba te podnóżki nie są wcale dłuższe od oryginalnych.

http://www.off-the-road.de/en/Pivot-Peg ... ram=TT-600

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 12 wrz 2015, 08:52
autor: Gacek
glina pisze: ...To jest ciekawe rozwiązanie, ale drogie. I chyba te podnóżki nie są wcale dłuższe od oryginalnych.

http://www.off-the-road.de/en/Pivot-Peg ... ram=TT-600
Faktycznie zastanawiający patent - ciekawe jak by się z czymś takim ganiało :roll: .

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 12 wrz 2015, 09:06
autor: Krzsiek
Coś mi się wydaje, że mocowanie części ruchomej (wymiary) sa takie jak w np w xtz, więc możnaby przełożyć. Ale to trzeba porwierdzic.

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 29 wrz 2015, 13:14
autor: glina
Za bogatą mieszankę w paliwo (świeca okopcowana) regulować poprzez poziom paliwa w komorze, czy ustawienia iglic(y) ?

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 29 wrz 2015, 17:57
autor: moskit122
Poziomem regulujesz dawkę w całym zakresie obrotów, iglicą w przybliżeniu od 30% do 80%. Wyciągnij gaźnik, wyczyść i wyreguluj wstępnie wg serwisówki. Odpal i doreguluj pilotem powinno być dobrze ale jeśli nie to dalej AFR/colortune albo na słuch i obserwacje świecy ale to upierdliwe bo musisz jeździć dość jednostajnie.

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 29 wrz 2015, 20:23
autor: Pawlo
glina pisze:Za bogatą mieszankę w paliwo (świeca okopcowana) regulować poprzez poziom paliwa w komorze, czy ustawienia iglic(y) ?
Ja bym zaczął od iglic ze względu na łatwy dostęp i możliwość szybkiego powrotu do poprzednich ustawień. Zobaczysz jak to się przełoży na jazdę i jak tak się nie uda to powrót iglicami na środki i poziom paliwa w dół. Po zmianie wydechu na Leo masz za bogato? Jak to możliwe? :P

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 30 wrz 2015, 17:59
autor: glina
Pawle, na starym kominie przerywalo mi przy lekkim otwarciu przepustnicy. Pierwsza iglice podnioslem o zabek. Chodzil idealnie. Zmienilem na x3, nie sprawdzalem swiecy. Na wezyku mialem 1cm od krawedzi komory, zszedlem do 6-7 mm. Przejechałem 10 km. Wykręciłem świecę - okopcona na czarno. Do tego mam problem z odpalaniem na zimnym. Łapie dopiero przy 3-4 starcie.
Najgorsze jest to, że zmiana poziomu paliwa jest prawie niewykonalna przy niewyciąganiu gaźnika. Ostatnio to mi się udało nie wyciągając go, ale ile się namęczyłem ...

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

: 30 wrz 2015, 19:45
autor: Pawlo
Sprawdzałeś jak pali bez ssania, albo na pół?
glina pisze:Najgorsze jest to, że zmiana poziomu paliwa jest prawie niewykonalna przy niewyciąganiu gaźnika. Ostatnio to mi się udało nie wyciągając go, ale ile się namęczyłem ...
Rispekt! :omg: