
Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
Może mi ktoś wysłać foto podnóżka od TT600E ? Bo po 2 sezonach zauważyłem, że prawy jest trochę krótszy i ciut inny w budowie. Lepiej późno niż wcale, co 

- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2502
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
Ja to zauważyłem, bo po lataniu przez lato w krótkich gaciach z nakolannikami na wierzchu obdarłem prawą stronę baku bardziej niż lewą. Właśnie dlatego, że prawy podnóżek jest mniejszy i nie mogę tam nogi pewniej oprzeć.
To jest ciekawe rozwiązanie, ale drogie. I chyba te podnóżki nie są wcale dłuższe od oryginalnych.
http://www.off-the-road.de/en/Pivot-Peg ... ram=TT-600
To jest ciekawe rozwiązanie, ale drogie. I chyba te podnóżki nie są wcale dłuższe od oryginalnych.
http://www.off-the-road.de/en/Pivot-Peg ... ram=TT-600
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
Faktycznie zastanawiający patent - ciekawe jak by się z czymś takim ganiałoglina pisze: ...To jest ciekawe rozwiązanie, ale drogie. I chyba te podnóżki nie są wcale dłuższe od oryginalnych.
http://www.off-the-road.de/en/Pivot-Peg ... ram=TT-600

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 528
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 09:46
- Motocykl: TT600R 5CH
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
Coś mi się wydaje, że mocowanie części ruchomej (wymiary) sa takie jak w np w xtz, więc możnaby przełożyć. Ale to trzeba porwierdzic.
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
Za bogatą mieszankę w paliwo (świeca okopcowana) regulować poprzez poziom paliwa w komorze, czy ustawienia iglic(y) ?
-
- Lubiący błoto
- Posty: 61
- Rejestracja: 25 wrz 2015, 07:14
- Motocykl: XT600 43F
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
Poziomem regulujesz dawkę w całym zakresie obrotów, iglicą w przybliżeniu od 30% do 80%. Wyciągnij gaźnik, wyczyść i wyreguluj wstępnie wg serwisówki. Odpal i doreguluj pilotem powinno być dobrze ale jeśli nie to dalej AFR/colortune albo na słuch i obserwacje świecy ale to upierdliwe bo musisz jeździć dość jednostajnie.
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2502
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
Ja bym zaczął od iglic ze względu na łatwy dostęp i możliwość szybkiego powrotu do poprzednich ustawień. Zobaczysz jak to się przełoży na jazdę i jak tak się nie uda to powrót iglicami na środki i poziom paliwa w dół. Po zmianie wydechu na Leo masz za bogato? Jak to możliwe?glina pisze:Za bogatą mieszankę w paliwo (świeca okopcowana) regulować poprzez poziom paliwa w komorze, czy ustawienia iglic(y) ?

- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
Pawle, na starym kominie przerywalo mi przy lekkim otwarciu przepustnicy. Pierwsza iglice podnioslem o zabek. Chodzil idealnie. Zmienilem na x3, nie sprawdzalem swiecy. Na wezyku mialem 1cm od krawedzi komory, zszedlem do 6-7 mm. Przejechałem 10 km. Wykręciłem świecę - okopcona na czarno. Do tego mam problem z odpalaniem na zimnym. Łapie dopiero przy 3-4 starcie.
Najgorsze jest to, że zmiana poziomu paliwa jest prawie niewykonalna przy niewyciąganiu gaźnika. Ostatnio to mi się udało nie wyciągając go, ale ile się namęczyłem ...
Najgorsze jest to, że zmiana poziomu paliwa jest prawie niewykonalna przy niewyciąganiu gaźnika. Ostatnio to mi się udało nie wyciągając go, ale ile się namęczyłem ...
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2502
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
Sprawdzałeś jak pali bez ssania, albo na pół?

Rispekt!glina pisze:Najgorsze jest to, że zmiana poziomu paliwa jest prawie niewykonalna przy niewyciąganiu gaźnika. Ostatnio to mi się udało nie wyciągając go, ale ile się namęczyłem ...
