Strona 21 z 132

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

: 13 paź 2013, 16:08
autor: MarcinXT
@mlody, zrobiłem Ci dziś fotę:

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

: 13 paź 2013, 16:53
autor: mlody
Wielkie dzięki:) Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło. Poczytałem trochę na temat bagnetów i widziałem, że niektórzy użytkownicy montowali u siebie podobny termometr. Myślę, że się przyda, tylko naniosę na niego jakieś oznaczenia poziomu oleju.

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

: 13 paź 2013, 17:28
autor: Gacek
Wziął bym poprawkę na ten bagnet z załączonego zdjęcia -na ile pamiętam inaczej są naniesione poziomy odbiegają od wartości które kolega ma na zdjęciach :? .

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

: 13 paź 2013, 18:29
autor: MarcinXT
Inaczej jak inaczej?

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

: 14 paź 2013, 13:13
autor: Gacek
MarcinXT pisze:Inaczej jak inaczej?
- mam inny bagnet "metalowy " i odnoszę wrażenie że pokazuje w innych miejscach poziomy
musiał bym zrobić fotkę ale nie chce mi się zrzucać zbiornika paliwa .

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

: 14 paź 2013, 15:38
autor: MarcinXT
A jaki jest oryginalnie w 3TB?

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

: 15 paź 2013, 16:04
autor: Gacek
Ja mam taki ( w sumie maks poziom jest podobny ) :? http://imageshack.us/photo/my-images/34/6org.jpg/

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

: 15 paź 2013, 21:41
autor: kolasek77
Witam.

Otoz wydobywa sie olej z miejsca gdzie linka obrotomierza wchodzi w ten mechanizm przy silniku.
Wydobywa sie w punkcie gdzie pancerze jest zacisniety w metalowym mocowaniu.
Oring ktory jest wewnatrz tego silniczka czy co to jest ok, ale tam gdzie wchodzi linka jest olej, zakladam,ze nie powinno go byc.

Zaslepic, , wymienic oringi?
Bylbym wdzieczny za wskazowki jak rozwiazac problem, bo jazda w klebach dymu jest hmm niebezpieczna!!

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

: 15 paź 2013, 21:46
autor: qpa
Wymienić simering

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

: 15 paź 2013, 21:54
autor: ArturS
Oringi są dwa, jeden na lince, drugi na obudowie przy wejściu do cylindra. To najmniejszy problem.
Są również dwa simeringi, każdy na tyle niestandardowy, że w hurtowni z łożyskami/uszczelnieniami robili oczy. Ale i to nie problem, bo na siłę można wcisnąć o 1mm wyższy. Problem to korozja, przynajmniej u mnie tak było i chyba u kowala73. Korozja zjada oś ślimaka i wymiana simera daje dobry rezultat na 100-200km, później powtórka z rozrywki. Poza tym potrafi się wytrzeć łożysko ślizgowe w obudowie i cholerstwo lata na boki. U mnie skończyło się na wywaleniu i zaślepieniu tematu. Jeśli po rozebraniu na czynniki pierwsze wszelkie ośki będą w dobrym stanie i bez wżerów, to wymiana simeringów załatwi sprawę. W innym przypadku szukaj używki/nówki (na allegro czasami są za 150zł)
Obrazek

Obrazek