Strona 3 z 4

Re: Podwyższenie zawieszenia tylnego XT 600

: 27 sty 2014, 20:01
autor: scania1213
Ha ha widzę Arturze, że u Ciebie też dolna część ramy cała uje**na w smarze :-D

Re: Podwyższenie zawieszenia tylnego XT 600

: 02 cze 2014, 14:33
autor: squero381
Up. I jak efekt końcowy, doczekamy się zdjęcia? :pstryk:

Re: Podwyższenie zawieszenia tylnego XT 600

: 02 cze 2014, 15:53
autor: Gacek
Efekt końcowy to najskuteczniej wyłazi podczas jazdy (tu z mojej strony mała sugestia ) wozić dupę można na wszystkim jazda to kwestia gustu (nad gustami się nie dyskutuje ) trza by to oceniać - a to nie asertywne :lol:

Re: Podwyższenie zawieszenia tylnego XT 600

: 09 paź 2015, 15:51
autor: mlody
Odgrzewam kotleta.

Jaki rozstaw między otworami robiliście u siebie? O ile wydłużył się amorek?

Zrobiłem sobie przedłużkę i chyba trochę przesadziłem. Kiwaczka opiera się na karterze silnika:/
Coś takiego: (z rozstawem między otworami 25mm)
Obrazek


A tak wygląda wahacz na max wyciągnięciu:
Obrazek

Re: Podwyższenie zawieszenia tylnego XT 600

: 10 paź 2015, 22:54
autor: Gacek
Pozwolę sobie rzeknac ci coś moim zdaniem istotnego do tematu na co radzę zwrócić uwagę ;) ( to nie jest mój wymysł ) ale przerobiłem temat na własnej dupie .Kat pochylenia wahacza od poziomu ( jego osi mocowania do ramy ) jak moto stoi nazwę to w wolnym zwisie ( dotyka obydwoma kołami gleby ) powyżej 15 _stopni zaczyna robić się porażka w moim odczuciu jeżeli chodzi o jazdę :roll: .
Z perspektywy czasu stwierdzam ze najskuteczniej jest zadoptować amortyzator z starszej wersji xt taki z regulacją tłumienia jaki był stosowany 3aj 2kf jest minimalnie dłuższy moto ci się podniesie zwiększy ci się realny skok jest to na tyle praktyczne rozwiązanie ze nie ma żadnej rzeźby problemow po za ew .ślizgami .

Re: Podwyższenie zawieszenia tylnego XT 600

: 11 paź 2015, 09:45
autor: mlody
Domyślam się, że wrzucenie innego amora byłoby najlepszym rozwiązaniem. Takie podwyższenie nic mnie nie kosztuje, bo robię to sam po godzinach pracy. Chciałbym zobaczyć jak będzie mi się jeździć na nieco wyższym XT-ku i jeżeli mi to podpasuje to będę myślał o innym amorze, co tak jak mówisz zwiększy skok zawieszenia, a nie tylko wysokość.
Póki co myślę, że zrobię w tej kości większy otwór (fi 15-16) tak żeby wypadł niżej i wstawię tam tuleję poliuretanową, żeby nie robić nowej kości. Wtedy rozstaw zmniejszy się z 25 do 22 mm i powinno być ok.

Re: Podwyższenie zawieszenia tylnego XT 600

: 17 lis 2015, 20:28
autor: slobodan
Przedłużenie rozstawu otworów armortyzatora o 25mm to trochę za dużo (max to 10-15mm). Zrób tak jak poleca ci Gacek. Poniżej masz zestawienie długości amortyzatorów.
Skoki zawieszenia:
- TT-R przód 280mm, tył 280mm
- TT-RE przód 230mm, tył 230mm
- TT-E przód 270mm, tył 209mm
- TT-S przód 310mm, tył 270mm, długość amor. 391,5mm
- XT 3TB przód 225mm, tył 200mm, długość amor. 380mm
- XT 3AJ przód 255mm, tył 225mm, długość amor. 390mm
- XT 2KF przód 255mm, tył 235mm, długość amor. 390mm

Re: Podwyższenie zawieszenia tylnego XT 600

: 18 lis 2015, 03:14
autor: Gacek
Moim zdaniem to miło z twojej strony ze przedstawiłeś te parametry koledze na podstawie nie wiem czego :P zapytam delikatnie masz pojecie o info jakie zapodałeś :roll: w linku ?

Re: Podwyższenie zawieszenia tylnego XT 600

: 18 lis 2015, 05:09
autor: slobodan
W jakim k*%wa linku? Gdzie tu jest link? :klnie: Czy ty masz pojęcie o co pytasz? :biggrin:

Re: Podwyższenie zawieszenia tylnego XT 600

: 18 lis 2015, 05:27
autor: Gacek
Odnoszę wrażenie ze nie masz pojęcia o czym piszesz - krótko ci mogę wytłumaczyć :P to co podaje Yamaha w swoich servis pakach ma się nijak do realnych pomiarów - ogólnie żyje z suwmiarką w łapce to co firma podaje w swoich serwis pakach mnie to po prostu zainteresowało tak jak twoje info na temat zawiasu