Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Wszystko o tym motocyklu.
lako
Lubiący błoto
Posty: 36
Rejestracja: 23 kwie 2018, 18:03
Motocykl: Yamaha XT 600 3TB

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: lako »

Pytam jak to ustalić ponieważ tak odebrałem od mechanika i nie chcę zdejmować żeby nie było później, że ja coś grzebałem, a tłok się spotkał z zaworami i to moja wina. Pieniądze zapłacone, gdyż miał to być tylko brak iskry, którą ja znalazłem na urwanym kablu statora.
lako
Lubiący błoto
Posty: 36
Rejestracja: 23 kwie 2018, 18:03
Motocykl: Yamaha XT 600 3TB

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: lako »

Przyjechał kumpel od którego kupiłem ten motor, kopną parę razy i stwierdził, że nie ma kompresji. Mówił, że jak go mial to musiał całym ciężarem ciała kopać, a teraz to jest tak lekko jak w simsonie i coś z dekompresatorem musi być. Odpialem linkę i jest tak samo lekko.
lako
Lubiący błoto
Posty: 36
Rejestracja: 23 kwie 2018, 18:03
Motocykl: Yamaha XT 600 3TB

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: lako »

Ustawione GMP na znacznik "T". Na zdjęciach ustawienie rozrządu tak jak to u mnie wygląda.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2500
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: Pawlo »

Lako, nie obraź się, ale ile jeszcze podchodów zrobisz zanim sprawdzisz ten rozrząd tak jak powinno się to zrobić? :lol: Nie chcę liczyć ile razy już byś ściągnął tą pokrywę i alternator łącznie z ustawieniem wszystkiego od nowa i sprawdzeniem czy odpala ;) Przeczytaj jeszcze raz post Artura i weź go sobie do serca :D Ściągnij dobry manual do swojego modelu i zrób wszystko od podstaw zgodnie ze sztuką.
Obrazek
lako
Lubiący błoto
Posty: 36
Rejestracja: 23 kwie 2018, 18:03
Motocykl: Yamaha XT 600 3TB

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: lako »

Więc tak, rozrząd był przestawiony o jeden ząbek, a wałek rozrządu o 180 stopni. Zrobiłem wszystko zgodnie z serwisówką, zawory ustawione, niestety motor nie pali nawet na plaka. Iskra jest, próbowałem na innej cewce, nowej świecy i przewodzie, na zmostkowanym czujniku stopki i nie. Czy prawdopodobnie tłok spotkał się z zaworami ?
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: ArturS »

Skąd jesteś? Może nie będziesz miał do mnie daleko?
Baca90
Czyścioch
Posty: 18
Rejestracja: 01 kwie 2019, 07:27
Motocykl: DJ02

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: Baca90 »

Gdzie najlepiej zamocować lagi w DJ02? Nigdzie nie można kupić, więc postanowiłem zrobić. Z mocowaniem u dołu nie ma problemu, natomiast nie wiem jak najlepiej zamocować je u góry. Zależy mi żeby były w miarę szerokie, żeby chronić plastiki
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: ArturS »

Lagi czy gmole?
Baca90
Czyścioch
Posty: 18
Rejestracja: 01 kwie 2019, 07:27
Motocykl: DJ02

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: Baca90 »

ArturS pisze:Lagi czy gmole?
głupi błąd, oczywiście chodzi o gmole.
Sylwekw3112
Czyścioch
Posty: 8
Rejestracja: 02 wrz 2019, 20:21
Motocykl: Xt 600E 3UY

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: Sylwekw3112 »

Cybant od tłumika na główna rurę ramy i boczne wsporniki gdzieś na wysokości cylindra. Tak bym to widział..
ODPOWIEDZ