Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Wszystko o tym motocyklu.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: Gacek »

Moim zdaniem 140 - 145 to standard na ori przełożeniach .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: ArturS »

Ale wg GPS, czy licznika? Z padniętego 3TB na przełożeniach 15/46 wydusiłem licznikowe 155km/h. Po remoncie nie próbowałem. Zresztą 3AJ też świeżo po zakupie musiałem gonić za LC8 i wskazówka powędrowała gdzieś w okolice 165. Realnie (GPS/skalibrowany licznik rowerowy) i tak niema co liczyć na więcej niż 145. Prędkości powyżej 120km/h nie są zarezerwowane dla XTków :roll: Przyjemności z jazdy wówczas niema.
Awatar użytkownika
fakir
Po kostki w błocie
Posty: 314
Rejestracja: 03 wrz 2014, 10:15
Motocykl: VFR750 & XT600 1VJ
Lokalizacja: Poznań

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: fakir »

Czy ktoś wie za co odpowiada zawór "air cut" w gaźnikach?
chodzi mi o małą membrankę ze sprężynką pod kopułką
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
nav
Czyścioch
Posty: 5
Rejestracja: 21 lip 2013, 09:23
Motocykl: XR600R & DL650A

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: nav »

Ma zapobiegać strzelaniu w wydech przy gwałtownym zamknięciu przepustnicy.
DL650A & XR600R
MistyInRoots
Lubiący błoto
Posty: 28
Rejestracja: 11 lut 2015, 20:38
Motocykl: Yamaha xt 600z 3aj

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: MistyInRoots »

Mam takie pytanie dotyczące sprzęgła czy praca na filmiku sprzęgła jest prawidłowa czy też coś tu jest nie tak ? Załączam link do filmiku . Czemu zadaje to pytanie bo nie rozprzegla mi silnika i zastanawiał się co może być nie tak pozdrawiam . https://www.youtube.com/watch?v=umWTL4ZobkQ
Awatar użytkownika
mlody
Po kostki w błocie
Posty: 351
Rejestracja: 10 paź 2013, 11:13
Motocykl: XT600K 3TB '91
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: mlody »

Wydaje się OK
MistyInRoots
Lubiący błoto
Posty: 28
Rejestracja: 11 lut 2015, 20:38
Motocykl: Yamaha xt 600z 3aj

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: MistyInRoots »

To jak na pierwszy rzut oka wydaje się Oki to pytanie brzmi gdzie może być problem jak wrzucę bieg i wcisne sprzęgło zabieram się za pchanie motoru to czuje ze jest na biegów pomimo wciśnięciu klamki sprzęgła jakieś pomysły ?
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2502
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: Pawlo »

MistyInRoots pisze:jak wrzucę bieg i wcisne sprzęgło zabieram się za pchanie motoru to czuje ze jest na biegów pomimo wciśnięciu klamki sprzęgła jakieś pomysły ?
Mowa o pchaniu motocykla na biegu ze sprzęgłem i na zgaszonym silniku? Przecież to norma, że będzie szło z dużym oporem.
Obrazek
MistyInRoots
Lubiący błoto
Posty: 28
Rejestracja: 11 lut 2015, 20:38
Motocykl: Yamaha xt 600z 3aj

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: MistyInRoots »

No właśnie sprawdzałem wrzuciłem 5 bieg i spojrzałem ze rozprzegla mi silnik, a dlaczego tak jak mówisz przy pchaniu na zgaszonym silniku po wrzuceniu biegu jest taki opór ?
Awatar użytkownika
fakir
Po kostki w błocie
Posty: 314
Rejestracja: 03 wrz 2014, 10:15
Motocykl: VFR750 & XT600 1VJ
Lokalizacja: Poznań

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - XT

Post autor: fakir »

MistyInRoots pisze:No właśnie sprawdzałem wrzuciłem 5 bieg i spojrzałem ze rozprzegla mi silnik, a dlaczego tak jak mówisz przy pchaniu na zgaszonym silniku po wrzuceniu biegu jest taki opór ?
ponieważ między tarczami sprzęgła jest minimalna przerwa oraz olej co powoduje "klejenie" się sprzęgła, na tyle duże że powoduje opór przy toczeniu, ale na tyle małe że silnik nie napędza tylnego koła.
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
ODPOWIEDZ